تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۱۷۴۸۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اتاق اصناف خرمشهر :
محل جدید دستفروشان بازار صفا خرمشهر آماده است
رئیس اتاق اصناف خرمشهر گفت: تصمیم برای انتقال دستفروشان بازار صفا خرمشهر جدید است و محل جدید آنها نیز آماده شده است.

سید میثم هاشمی در جلسه علنی شورای شهر خرمشهر اظهار کرد: بازار صفا یکی از دغدغه بازاری ها و شهروندان خرمشهری است که برای رفع مشکلات آن می طلبد در مرحله نخست دستفروشان به محل دیگری منتقل شوند.

وی افزود: قرار است دستفروشان بازار صفا خرمشهر به خیابان اصناف منتقل شوند و عملیات آماده سازی محل جدید نیز رو به پایان و محل  مورد نظر سرپوشیده و کفپوش گذاری نیز شده است .

رئیس اتاق اصناف خرمشهر در ادامه به عملیات حفاری فاضلاب در بازار صفا خرمشهر اشاره کرد و گفت: مشکل فاضلاب مشکل عمده بازاری ها و کسبه بازار صفاست که ارزش ملک آنها را کاهش داده است و باید هرچه زودتر نسبت به ساماندهی امور این بازار اقدام شود.

وی به سخنان مجری طرح فاضلاب خرمشهر برای آغاز عملیات در بازار صفا از فرودین سال آینده اشاره کرد و گفت: این دلیل که عملیات حفاری و لوله گذاری با عید نوروز و پیک حضور راهیان نور و مهمان نوروزی همزمان می شود و می تواند کسب و کار بازاریان را متاثر کند پذیرفتنی است اما می توان در مرحله نخست به خیابان لاله که شرایط بحرانی دارد پرداخت و ادامه عملیات به سال آینده موکول شود.

هاشمی تداوم وضعیت کنونی بازار صفا را غیر قابل پذیرش دانست و گفت: وضعیت بازارهای خرمشهر ۴۰ سال است که اینگونه است و هر مسئولی بر سر کار آمده وعده بهتر شدن دادن و کار را به آینده موکول کرده است و حال که شهردار و شورای شهر برای بهبود وضع بازار پای کار هستند نباید فرصت را از دست داد.

وی از احتمال هزینه کرد اعتبار تخصیص یافته برای فاضلاب بازار صفا در محل دیگر در پی تاخیر در اجرای این پروژه  به عنوان مهمترین دلیل مخالفت خود با تاخیر در اجرای پروژه فاضلاب بازار صفا یاد کرد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار