تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۱۷۴۸۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشف 2 میلیارد پارچه قاچاق در ماهشهر
فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف 2 میلیارد ریال پارچه قاچاق در شهرستان ماهشهر خبر داد.

به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف 2 میلیارد ریال پارچه قاچاق در شهرستان ماهشهر خبر داد.

وی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: با توجه به نام گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام "حمایت از کالای ایرانی" و در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماهشهر با اقدامات اطلاعاتی یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق را در این شهرستان شناسایی و در یک عملیات موفق آن را متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی 231 طاقه پارچه قاچاق فاقد مدارک گمرکی کشف و ضبط کردند.

سردار عباس زاده با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی پارچه های قاچاق کشف شده را بالغ بر 2 میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و به همراه کالای مکشوفه تحویل مرجع قضائی داده شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، خاطرنشان کرد: تلاش پلیس برای مبارزه با اخلال گران اقتصادی با قوت ادامه دارد.
:
:
:
آخرین اخبار