تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۱۷۴۸۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پرونده ناظم متخلف ماهشهری در دست بررسی است‌
رئیس اداره آموزش و پرورش بندرماهشهر با اشاره به عذرخواهی ناظم متخلف از خانواده‌ها گفت: ‌پرونده ناظم متخلف ماهشهری در دست بررسی است‌.

هفته‌ گذشته ناظم یکی از مدارس دبستان پسرانه بندرماهشهر به‌دلایلی نامعلوم یکی از دانش‌آموزان را تنبیه کرد و خانواده این دانش‌آموز به تنبیه چندین و چندباره دانش‌آموزان این مدرسه به‌واسطه ناظم مدرسه پی برده بودند.

مجتبی دیناروند با بیان جزئیات تنبیه بدنی دانش‌آموز 10 ساله اظهار داشت: پرونده اظهارات ناظم مدرسه و خانواده دانش‌آموز تنبیه شده در حال تکمیل بوده و حداکثر طی روز‌های آینده با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش خورستان به واحد تخلفات اداره کل ارسال می‌شود.

وی افزود: ناظم متخلف با حضور در درب منزل خانواده دانش‌آموز تنبیه شده ابراز ندامت کرده و از آن‌ها بابت انجام آن کار عذرخواهی کرده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش بندرماهشهر بیان کرد: با وجود اینکه ناظم از خانواده عذرخواهی کرده اما این اتفاق که تخلف تخلف تلقی می‌شود و روال قانونی تکمیل و ارسال پرونده که وظیفه ما بوده ادامه دارد.

وی گفت: پس از ارسال پرونده به واحد تخلفات اداره کل آموزش و پرورش خوزستان این واحد ناظم را احضار کرده و پس شنیدن اظهارات او و بررسی مستندات حکمی صادر می‌کند.

دیناروند عنوان کرد: ناظمی که دانش‌آموزان مدرسه را تنبیه کرده بیش از 30 سال سابقه داشته و 3 ماه دیگر بازنشسته می‌شود و این اتفاق در بازنشستگی وی تاثیر منفی دارد.

وی خاطرنشان کرد: اظهارت ناظم در خصوص تنبیه بدنی دانش‌آموز این بوده که این امر کاملا غیر عمدی و سهوی بوده و حواسش نبوده است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار