تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۱۷۴۸۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیران عامل ناکارآمد تعاونی‌های مسکن مهر هندیجان برکنار می‌شوند
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هندیجان گفت: با مدیران عامل تعاونی‌های مسکن مهر که در تحویل واحدهای مردم اخلال ایجاد کرده و هیچ‌گونه توجهی به شکایات اعضا ندارند به شدت برخورد کرده و آن‌ها را برکنار می‌کنیم.

غلامحسین عباسپور در نشست‌خبری اظهار داشت: با توجه به طولانی شدن زمان تحویل تعدادی از واحدهای مسکن مهر به اعضا و بی‌توجهی برخی مدیران عامل تعاونی‌ها به شکایت‌های مردمی ما با متخلفان به شدت برخورد می‌کنیم.

وی افزود: طولانی شدن روند تحویل مسکن‌های مهر به مردم سبب شده سود دوران مشارکت تسهیلات بانکی به نرخ 12 درصد افزایش‌ یافته و منجر به بالا رفتن سود و اصل وام گردیده که مردم از این وضعیت نگران و ناراحت هستند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هندیجان بیان کرد: بانک عامل باید سریعاً پیشرفت فیزیکی واحدهای ساخته ‌شده و راکد را توسط کارشناسان مربوطه مشخص و تعیین تکلیف  و جهت فروش اقساطی به دفترخانه‌ها معرفی کند.

وی گفت: مدیران عامل تعاونی‌های مسکن مهر هندیجان که پاسخگو و پیگیر تکمیل مدارک اعضا نزد بانک عامل نیستند، ضمن تذکر و هشدار جدی به آن‌ها اعلام می‌کنیم اگر از وظایف خود استنکاف کنند از سمتشان عزل شده و قبل از انتخابات مجدد تعاونی رد صلاحیت می‌شوند.

عباسپور عنوان کرد: مدیران تعاونی‌های مسکن مهر هندیجان باید نسبت به برگزاری مجمع عمومی، برگزاری انتخابات و بروز رسانی تغییرات مدیران اقدام کنند. مدیران تعاونی‌ها حق اخذ هیچ‌گونه وجه اضافی و غیرقانونی تحت هر شرایطی را از اعضا ندارند.

 وی ادامه داد: اگر چنانچه روشن شود که مدیر عامل تعاونی هزینه‌های غیرقانونی از مردم اخذ کرده باشد، ضمن عزل مورد تعقیب قضایی قرار می‌گیرد. انتظار داریم اداره راه و شهرسازی و بانک عامل نسبت به استرداد وجوه اعضای انصرافی و مازاد تعاونی راهکار مناسبی جهت حل مشکلات  پیدا کنند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هندیجان تصریح کرد: هندیجان دارای 1839 واحد مسکن مهر کارگری، کارمندی و مردمی در دو سایت جنوبی و شمالی است. قریب به 60 درصد از این واحدها به هدف رسیده و تحویل متقاضیان داده شد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار