تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۱۷۴۸۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افزایش قیمت برخی خودروهای خارجی
طی هفته گذشته قیمت برخی وارداتی‌ها در بازار روند صعودی را طی کرد. این در حالی است که نرخ ارز طی هفته‌ای که گذشت کاهشی بوده است.

به گزارش دنیای اقتصاد، با این شرایط سوناتا هیبرید بدون تغییر قیمتی، ۵۷۰ میلیون تومان از سوی فروشندگان عرضه شده است. در شرایطی که سوناتا هیبرید بدون تغییر بود، سانتافه افزایش ۵ میلیون تومانی را تجربه کرده و طی هفته‌ای که گذشت، ۵۴۵ میلیون تومان در بازار قیمت خورد. توسان و النترا در مسیر سوناتا هیبرید حرکت کردند و به ترتیب با قیمت ۴۹۰ و ۳۶۵ میلیون تومان در بازار موجود هستند. در خانواده کیا هم سورنتو به نسبت هفته گذشته تغییر قیمتی نداشته است. این خودرو در حال حاضر با قیمت ۵۸۵میلیون تومان در دسترس خریداران قرار دارد. فروشندگان، اسپورتیج را به نسبت هفته گذشته ۵ میلیون تومان گران‌تر و با قیمت ۴۹۵ میلیون تومان عرضه کرده‌اند.

سراتو هم مانند سورنتو این هفته بازار بدون نوسانی را سپری کرد و بدون تغییر قیمتی، ۳۷۵ میلیون تومان داد و ستد شد. اپتیما اما راه اسپورتیج را رفت و با رشد ۵ میلیون تومانی هم‌اکنون ۵۴۵ میلیون تومان از سوی فروشندگان قیمت خورده است. دو محصول برند تویوتا یعنی تویوتا RAV۴ و کمری هیبرید نیز به ترتیب ۶۹۰ و ۵۴۵ میلیون تومان در بازار قیمت دارند. بنابراین هر دو محصول تویوتا بدون تغییر قیمتی بوده‌اند.

لکسوس NX با همان قیمت هفته گذشته در بازار موجود است. این خودرو در حال حاضر یک میلیارد و ۶۰ میلیون تومان قابل خریداری است. میتسوبیشی ASX و تالیسمان راه لکسوس را طی کردند و بدون تغییر قیمت این هفته را سپری کرده‌اند. میتسوبیشی ASX با قیمت ۴۲۰میلیون تومان داد و ستد می‌شود. تالیسمان نیز با قیمت ۶۳۰ میلیون تومان قابل خریداری است. نیسان جوک در این هفته افزایش قیمت ۱۰ میلیون تومانی را تجربه کرده و در حال حاضر ۳۴۰ میلیون تومان در بازار قیمت خورده است.
:
:
:
آخرین اخبار