تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷
کد خبر: ۱۷۴۸۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده قرارگاه کربلا:
رشد صنایع کوچک و متوسط در خوزستان مطلوب است
فرمانده قرارگاه کربلا گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصاد و اشتغال توجه ویژه به صنایع کوچک و متوسط است که در سطح کشور و بویژه خوزستان رشد و توسعه بسیار مطلوبی داشته اند.

سردار احمد خادم الشهدا ( دانش پژوه ) در حاشیه بازدید از غرفه های مستقر در هشتمین نمایشگاه توانمندی های صنعتی، تولیدی و خدمات فنی و مهندسی خوزستان در گفت و گو با واحد خبر صدا و سیمای مرکز استان اظهار کرد: حمایت از تولیدات داخلی در واقع حمایت از تولید کننده داخلی است و این دستور مقام معظم رهبری می باشد و ما اگر به دنبال رفع مشکلات اقتصادی و ایجاد اشتغال هستیم باید توجه ویژه ای به تولید داشته باشیم.

وی افزود: شعار داریم که « خانه یعنی کارخانه » و تحقق این شعار را در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان به خوبی مشاهده می کنیم چرا که صنعتگران ما پای تولید و ایجاد اشتغال ایستاده اند.

فرمانده قرارگاه کربلا به اهمیت توجه ویژه به سرمایه های داخلی و سرمایه گذار داخلی تاکید کرد و ادامه داد: نمایشگاه ها بهترین بستر برای فرهنگ سازی و ترویج روحیه خرید کالای داخلی و اعتماد به توانمندی های صنعتگران کشور بویژه استان است.

سردار خادم الشهدا برگزار کردن چنین نمایشگاهی برای هشتمین سال متوالی را اقدامی شایسته دانست و گفت: از زحمات دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه که به دنبال حمایت از تولید کنندگان و ترویج فرهنگ خرید کالای داخلی هستند قدردانی می کنم.


:
:
:
آخرین اخبار