تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۸
کد خبر: ۱۷۴۸۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار دزفول خبر داد
نجات عشایر گرفتار سیلاب در منطقه سیاه منصور دزفول
تعدادی از عشایر در منطقه سیاه منصور در سیلاب گرفتار شدند که توسط عوامل امدادی همه آن‌ها نجات پیدا کردند و در حال حاضر مشغول نجات احشام آن‌ها از سیلاب هستند.

فرماندار دزفول گفت: با توجه به شدت بارش در دزفول و آب‌گرفتگی معابر و روستاها، تعدادی از عشایر در منطقه سیاه منصور در سیلاب گرفتار شدند که توسط عوامل امدادی همه آن‌ها نجات پیدا کردند.

محمد حیدری  اظهار کرد: با توجه به شدت بارش در شهر دزفول که در حدود ۴۷ میلیمتر در کمتر از یک ساعت بود، آب‌گرفتگی معابر و روستاهای اطراف یک موضوع طبیعی است که علت اصلی آن نامناسب بودن زیرساخت‌های شهری و روستایی منطقه دزفول است.

فرماندار دزفول ضمن عذرخواهی از مردم دزفول، عنوان کرد: تعدادی از عشایر در منطقه سیاه منصور در سیلاب گرفتار شدند که توسط عوامل امدادی همه آن‌ها نجات پیدا کردند و در حال حاضر مشغول نجات احشام آن‌ها از سیلاب هستند.

وی افزود: در مرحله اول و دوم بارندگی در هفته‌های گذشته نقاطی از شهر دزفول دچار سیلاب شده بود ازجمله منطقه زیباشهر دزفول که مسکن‌های مهر منطقه در معرض تهدید قرار گرفته بودند و با مدیریت توانستیم نقاط بحرانی را برطرف کنیم و در این بارندگی هیچ‌کدام از آن نقاط دچار سیلاب نشدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، بنا بر گزارش هواشناسی امشب 56 میلیمتر بارندگی در دزفول ثبت شده است که موجب آب‌گرفتگی معابر و مسدود شدن جاده مواصلاتی دزفول به شوشتر شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار