تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۹
کد خبر: ۱۷۴۸۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان:
امدادرسانی به شهرهای خسارت دیده از سیلاب در خوزستان تشریح شد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان، امدادرسانی جمعیت در شهرهای گرفتار در سیلاب این استان را تشریح کرد.
 علی خدادادی   اظهار کرد: ۲۷ خانوار (۱۳۵ نفر) در روستاهای دره زرد، انجیره و آسماری باغملک از سیلاب آسیب دیدند که دو تیم امداد و نجات (۹ نفر) و دو خودروی آمبولانس و پشتیبانی برای آنها اعزام شد.

وی با اشاره به آسیب دیدن ۴۷ خانوار (۲۳۵ نفر) در سیلاب گتوند افزود: منطقه شهید چمران (۱۸ کیلومتری)، بخش عقیلی و عشایر حاشیه شهرستان در بارندگی های اخیر دچار سیلاب شدند که سه تیم امداد و نجات (۱۱ نفر) و سه خودروی آمبولانس و پشتیبانی برای آنها اعزام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به آبگرفتگی در مناطق مختلف شهر اهواز از جمله حصیر آباد، کمپلو و منبع آب تصریح کرد: چهار تیم امداد و نجات (۱۷ نفر) و دو خودروی آمبولانس و پشتیبانی به این مناطق اعزام و در مجموع ۲۵ خانوار (۱۲۵ نفر) آسیب دیدند.

خدادادی در خصوص آبگرفتگی در لالی گفت: روستاهای دره بوری، مرادباور، حطی و عشایر حومه شهر در این شهر دچار سیلاب شدند که چهار تیم امداد و نجات (۱۶ نفر) و سه خودروی آمبولانس و پشتیبانی به مناطق اعزام و ۶۸ خانوار (۳۴۰ نفر) در این شهرستان آسیب دیدند.

وی با اشاره به خسارت دیدگی خانوارهای مختلف در شهرهای اندیکا، مسجدسلیمان، شوش و دزفول بیات

بیان کرد: در مجموع تاکنون به ۳۴۶ خانوار شامل ۱۷۳۰ نفر امدادرسانی شده که این عملیات ها با حضور ۱۲۹ نیروی عملیاتی در قالب ۲۹ تیم انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: توزیع اقلام امدادی تاکنون شامل ۱۴۶ دستگاه چادر، ۹۲۰ تخته پتو، ۴۶۹ تخته موکت، ۵۵۰ کیلو پلاستیک پوششی، ۷۰ شعله والور، ۳۰ شعله فانوس، ۷۳۵ قوطی کنسرو، ۵۶۳ کیلو اقلام زیستی از قبیل حبوبات، برنج، قند و شکر، چای، روغن و نمک، ۱۵ ست ظروف، ۱۰۰ گالن آب، ۱۰۰ قوطی پودر لباسشویی و ۱۰۰ قالب صابون انجام شد.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار