تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷
کد خبر: ۱۷۴۸۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امداد‌رسانی جهادی بسیجیان دزفول در پی بارندگی سیل آسای شب گذشته به مردم
معاون عملیاتی سپاه ناحیه دزفول گفت: در پی بارندگی‌های شدید روز گذشته و راه افتادن سیلاب در مناطق مختلف، مسدود‌شدن راه‌های ارتباطی و گرفتاری عشایر در سیلاب؛ بسیجیان دزفول در کنار دیگر نیروهای امدادی امدادرسانی کردند.
وی  اظهار داشت: بلافاصله پس از شروع بارندگی سیل آسا و دریافت گزارش درباره گرفتار شدن عشایر و برخی خودروها درمناطق مختلف شهرستان در سیل، با دستور فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت بسیج دزفول  کلیه رده‌های این ناحیه به حالت آماده باش درآمده و با 13 خودرو تاکتیکی نسبت به امداد رسانی اقدام کردند.

وی افزود: در پی این امدادرسانی 50 خانوار عشایر که در پل سیاه منصور گرفتار سیلاب شده بودند با هماهنگی فرمانده حوزه «مقاومت بسیج انصار الحسین» در محل این حوزه اسکان داده و 120 نفر خانوار در نزدیکی شهرک شهید منتطری نیز با هماهنگی فرمانده «حوزه مقاومت بسیج مسلم بن عقیل(ع)» در مدرسه اسکان و همچنین در شهر امام ده خانوار با هماهنگی فرمانده حوزه «مقاومت بسیج ابوذر غفاری» در محل این حوزه ساکن شدند.

معاون عملیاتی سپاه ناحیه دزفول با بیان اینکه 250نفر از نیروهای بسیج و پاسدار بکارگیری شد، گفت: خودروهای تاکتیکی بسیج حدود 40 خودرو که در سیلاب گرفتار شده بودند را امدادرسانی کردند.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار