تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۱۷۴۸۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه خرمشهر:
برخی نمایندگان مجلس به دنبال تغییر مدیران بومی برای موج‌سواری خود هستند
امام جمعه خرمشهر گفت: برخی از نمایندگان مجلس دنبال مدیرانی هستند که به آنها سواری بدهند و اگر مدیری طبق خواسته نماینده جلو نرفت، نماینده در اسرع وقت با نامه‌نگاری‌ و گزارشات غیر صحیح تغییر مدیران را دنبال می‌کند.
 حجت‌الاسلام سید نبی موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان، با اشاره به لزوم تغییر در زندگی، اظهار کرد: اگر در ما شیعیان تغییر و تحول بنیادینی ایجاد شود آن گاه امام زمان ظهور خواهند کرد.

وی با اشاره به شخصیت مرحوم آیت‌الله مدرس، عنوان کرد: مدرس فردی بود که با دست خود سند نابودی ملت را امضاء نکرد و در مقابل زورگویان مقاوم و شجاع بود.

امام جمعه خرمشهر گفت: مدرس شخصیت استکبارستیزی بود که برای حفظ صندلی و میز خود به منافع کشور و دین ضربه نزد، نمایندگان مجلس باید این شخصیت ملی مذهبی را الگو خود قرار دهند.

موسوی همچنین به حاشیه درس خارج فقه مقام معظم رهبری و عذرخواهی ایشان از یک طلبه، عنوان کرد: مقام معظم رهبری به ما یاد دادند که اگر مسیری را به اشتباه رفتیم و یا احساس اشتباه کردیم باید از کار اشتباه خود عذرخواهی کنیم، امام راحل نیز در گذشته این اخلاق را در عمل نشان دادند.

وی افزود: مسؤولینی که راه را اشتباه رفتند و یا به مشکلات اساسی مردم پرنداختند، باید از ملت صبور و محترم ایران عذرخواهی کنند و ملت نیز باید فریاد این وضعیت را بر سر مسؤولان بی‌لیاقت و ناکارآمد بزنند.

موسوی اظهار کرد: رئیس جمهور و برخی از مسؤولین برجام را افتخار می‌دانند اما در سخنان همه آنها تناقض است، خود این افراد از نبود منفعت در برجام صحبت می‌کنند اما در مقابل مردم حرف از مزایای برجام می‌زنند، باید بدانند که مردم ما متوجه وضعیت هستند.

امام جمعه خرمشهر گفت: مدیر ناتوان با سوء مدیریت خود کشور را به زمین می‌زند و آن را بیچاره می‌کند، قرار بود که برجام تحریم‌ها را لغو کند اما روز به روز در حال افزایش است.

وی با تاکید بر اینکه برخی از نمایندگان مجلس به دنبال تغییرات مدیران بومی برای موج‌سواری خود هستند، عنوان کرد: برخی از نمایندگان مجلس دنبال مدیرانی هستند که به آنها سواری بدهند و اگر مدیری طبق خواسته نماینده جلو نرفت، نماینده در اسرع وقت با نامه‌نگاری‌ و گزارشات غیر صحیح تغییر مدیران را دنبال می‌کنند.

موسوی افزود: شورای نگهبان و دادستان با وجود تمام اقدامات مثبت و خوب باید با نمایندگانی که دست به اقدامات غیرقانونی و دور از چارچوب می‌زنند، برخورد کنند.

امام جمعه خرمشهر گفت: مردم باید در مقابل مدیران نالایق بی‌تفاوت نباشند و با روحیه آتش به اختیار در چارچوب قانون عمل کنند، اگر بنا است که کشور رشد کند باید فرهنگ مردم تغییر کند و روحیه مطالبه‌گری در مردم نهادینه شود.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار