تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۱۷۴۸۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ورود آب به بخش زایمان بیمارستان نظام مافی شوش
امروز فیلمی از بیمارستان نظام مافی شوش در فضای مجازی منتشر شد که حاکی از ورود آب باران به فضای داخلی بیمارستان، شامل سالن انتظار و اتاق عمل در روز گذشته بود. فارس این موضوع را از مدیر شبکه بهداشت و درمان شوش پیگیری کرده است.
  استان خوزستان در روز گذشته شاهد بارش‌های قابل توجهی بود که بیشترین سهم بارش را شهرهای شمالی و ازجمله شوش داشتند.

به گزارش هواشناسی استان شوش با 78 میلیمتر بارش رکورددار بیشترین میزان بارش در روز گذشته بود که علاوه بر آب‌گرفتگی روستاها و معابر، حاشیه‌های دیگری هم در فضای مجازی در خصوص شهرستان شوش منتشر شد.

امروز فیلمی از بیمارستان نظام مافی شوش در فضای مجازی منتشر شد درحالی‌که در روز گذشته فضای داخلی بیمارستان که شامل سالن انتظار و اتاق عمل بود را آب فراگرفته بود. موضوع را از طریق مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوش پیگیری کردیم.

  نوروز سواری ضمن تائید ورود آب به بیمارستان نظام مافی شوش، اظهار کرد: به دلیل شدت بارش باران در روز گذشته آب از طریق سیستم فاضلاب یکی از بخش‌ها وارد ساختمان بیمارستان شد و وارد زایشگاه شد.

وی افزود: پس از پایان بارندگی بلافاصله آب درون ساختمان تخلیه شد و در بازدید شب گذشته از بیمارستان هیچ مشکل خاصی مشاهده نشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوش عنوان کرد: روز گذشته بارش باران شدیدی شوش را فرا گرفت که باعث آب‌گرفتگی معابر و سطح شهر شد. سیستم فاضلاب شهر شوش به صورت روباز است و در همچنین شرایطی آب را به طور معکوس برمی‌گرداند.

وی گفت: تا امروز سابقه وارد شدن آب به ساختمان بیمارستان نظام مافی را نداشتیم و اولین بار است که شاهد این اتفاق بودیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، بیمارستان نظام مافی شوش، بیمارستانی است درمانی و وابسته به دانشگاه علوم پزشکی دزفول با ۱۰۰ تخت ثابت که در سال ۱۳۵۵ شمسی احداث شد.

در حال حاضر این بیمارستان دارای بخش‌های داخلی، اطفال، جراحی زنان و زایمان، اتاق عمل، پست پارتوم، زایمان، اورژانس، لیبر و دیگر واحدهای پاراکلینیکی و درمانگاهی است.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار