تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۱۷۴۸۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان منصوب شد
در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت آبیاری شمال خوزستان،"یعقوب کرمی" به عنوان مدیرعامل جدید منصوب و از خدمات "محمد اسلامی" مدیرعامل پیشین تجلیل شد.
 مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان منصوب شد
 در این آئین، معاون حفاظت و بهره برداری از منابع آب سازمان آب و برق خوزستان، جایگاه شرکت آبیاری شمال خوزستان را مهم توصیف کرد و گفت: وسعت شبکه های آبیاری، ویژگی مطلوب منابع آب و خاک و از همه مهمترمنابع انسانی با تجربه و دارای دانش فنی، شرایطی را فراهم کرده است که این شرکت از دیدگاه سازمان آب و برق خوزستان از اهمیت خاصی برخوردار باشد.

"حمید رضا لشکری" افزود: سرمایه انسانی این شرکت به صورتی است که هرگاه افراد در کسوت مسئولیت های دیگری در خارج از شرکت به کار گرفته شده اند ظرفیت بالقوه خود را نشان داده و در کار خود موفق بوده اند.

مدیر بازرسی و حسابرسی و مجامع سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به محدوده جغرافیائی شرکت آبیاری شمال خوزستان در شهرهای دزفول، شوش، اندیمشک و دشت آزادگان گفت: تکریم ارباب رجوع در دو بخش درون و برون سازمانی، تکلیف مهم شرکت است و تعامل با مسئولان محلی در راستای منافع عمومی مردم مورد انتظار است.

"مصطفی معصومی" تغییرات جدید را صرفاً یک "گردش مدیریتی" عنوان کرد و افزود: مدیران عامل قبلی و جدید شرکت هردو از بدنه مدیریتی و کارشناسی شرکت آبیاری شمال خوزستان بوده و به خوبی با ظرفیت های فنی، تاسیساتی و انسانی این شرکت آشنا هستند.

همچنین مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان ضمن اشاره به تعهد و تخصص نیروی انسانی شرکت گفت: این شرکت این ظرفیت را دارد که حتی در فراتر از مرزهای کشور در حوزه بهره برداری از شبکه های آبیاری مطرح باشد.

"یعقوب کرمی" ابراز امیدواری کرد تا با توکل بر خدا و با توجه به سابقه طولانی خدمت خود در شبکه های آبیاری شمال خوزستان و با تکیه بر دانش و تجربه کارکنان، موفقیت های بیشتری نصیب حوزه آب و کشاورزی کشور گردد.

:
:
:
آخرین اخبار