تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۱۷۴۹۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان:
قیمت مرغ برای مصرف کننده بالا است
مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: با توجه به شرایط کنونی اقتصاد و وضعیت جیب مردم، قطعا قیمت کنونی مرغ کشتار روز برای مردم مصرف کننده بالا است و مناسب نیست.
عزت الله صادقی  با اشاره به قیمت مرغ در بازار استان اظهار کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم مرغ کشتار روز در بازار حدود 10 هزار و 500 تومان تا 11هزار تومان است و مردم با این قیمت مرغ را در استان خریداری می‌کنند.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و مردم افزود: با توجه به شرایط کنونی اقتصاد و وضعیت جیب مردم، قطعا قیمت کنونی مرغ کشتار روز برای مردم مصرف کننده بالا است و مناسب نیست.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به این‌که تولیدکنندگان مرغ نیز مسایلی دارند و باید به آن‌ها نیز توجه کرد، گفت: هزینه تمام‌شده مرغ تولیدی برای مرغداران بالا است و آن‌ها نیز از شرایط موجود گله‌مند هستند و به این دلیل است که قیمت مرغ در بازار در شرایط کنونی بالا است.

صادقی با بیان این‌که قیمت کنونی مرغ کشتار روز برای مصرف کننده مطلوب نیست، ادامه داد: مرغداران عنوان می‌کنند در حال حاضر حتی با سود پایین‌تری نسبت به گذشته به قیمت کنونی مرغ می‌رسند و آن را به فروش می‌رسانند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار