تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۱۷۴۹۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بیش از 400 میلیارد ریال خسارت به جاده های خوزستان وارد شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: بیش از 400 میلیارد ریال از ابتدای آبان ماه امسال تاکنون بر اثر بارندگی ها به جاده های استان خسارت وارد شده است.
   غلامعباس بهرامی نیا   با اشاره به حجم گسترده بارش ها و خسارات وارده به راه ها و ابنیه فنی استان افزود: میزان خسارات وارده در محور امیدیه بابت جاده کنار گذر و سه مرحله آب بردگی 22 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده که در هر مرحله هفت میلیارد و500 میلیون ریال خسارت وارد شده است.
وی اظهار داشت: طی چند روز اخیر محورهای اندیکا - مسجد سلیمان، لالی - مسجد سلیمان و بهبهان - آغاجری پاکسازی و ریزش برداری و محورهای گتوند - عقیلی و دزفول - شوشتر که براثر بارندگی 2 روز گذشته مسدود بودند، دیشب بازگشایی شدند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان افزود: 200 نفر نیروی انسانی، 35 گشت و 50 تیم راهداری در مراکز راهداری به همراه انواع ماشین ‌آلات، بلدرز، لودر، گریدر و شن‌ پاش عملیات اصلاح جاده ها و رفع آبگرفتگی و ریزش برداری را انجام می دهند.
وی با اشاره به این نکته که بیشترین خسارت به راه‌ ها و ابنیه مربوط به شهرستان های امیدیه، شوشتر و مسجدسلیمان بوده است، گفت: راهداران استان با تلاش شبانه روزی و بی وقفه و اجرای عملیات راهداری اضطراری در بارش های شدید اخیر و وقوع سیلاب نسبت به بازگشایی محورهای مسدود اقدام و مسیرهای جایگزین برای ایمن سازی مسیرهای تخریب شده ایجاد کردند.
18 هزار کیلومتر جاده و 56 محور ارتباطی اصلی و فرعی و کمتر از یکهزار کیلومتر بزرگراه و آزادراه در خوزستان وجود دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار