تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۱۷۴۹۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تردد در جاده های دزفول به حالت عادی برگشت
تمام جاده ها و مسیرهای دسترسی به روستاهای شهرستان دزفول با تلاش فراوان باز شدند و اکنون مشکلی برای تردد وجود ندارد.
 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دزفول با اشاره به مسدود شدن برخی جاده های این شهرستان بر اثر بارندگی اخیر گفت: تمام جاده ها و مسیرهای دسترسی به روستاهای شهرستان دزفول با تلاش فراوان باز شدند و اکنون مشکلی برای تردد وجود ندارد.

منصور نظریان سیاهپوش افزود: جاده دزفول به شوشتر بر اثر بارندگی پنجشنبه آسیب دید و دچار آبگرفتگی شدید شد که با تلاش خودروهای راهداری این مشکل رفع شد.
وی با بیان اینکه جاده شوشتر در حال حاضر مشکلی ندارد و تردد طبق روال عادی انجام می شود، گفت: مسیر دسترسی به روستای شهر حمزه دزفول نیز به دلیل آبگرفتگی شدید قطع شده بود که دیروز عصر بازگشایی شد.
نظریان سیاهپوش اضافه کرد: جاده شهر حمزه دزفول بر اثر این بارندگی خسارت دیده که نیازمند ترمیم و بهسازی است و در صورت تامین اعتبار نسبت به ترمیم آن اقدام خواهد شد.
وی با بیان اینکه هزینه ترمیم این جاده نیازمند برآورد است، اظهار داشت: برای رفع مشکل مسیر دسترسی به شهر حمزه احداث 2 پل ضروری است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دزفول افزود: موارد جزئی از آبگرفتگی جاده ها در بخش های سردشت و شهیون گزارش شد که همه آنها رفع شدند.
وی گفت: اکنون همه مسیرهای دسترسی به روستاهای مناطق کوهستانی دزفول باز است.
پنجشنبه 60 میلیمتر بارندگی در دزفول ثبت شد.
از ابتدای سال زراعی 97- 98 تا امروز 262.5 میلیمتر بارندگی در دزفول ثبت شده این در حالی است که سال زراعی پارسال در همین زمان 178.7 میلیمتر بارندگی ثبت شده بود.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار