تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۱۷۴۹۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آب و فاضلاب روستایی آبادان توان پرداخت بدهی کارگران را ندارد
رئیس آب و فاضلاب روستایی آبادان میزان بدهی این اداره به کارکنان خود را 20 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این اداره توان مالی لازم برای پرداخت مطالبات کارگران را ندارد.
 جمعی از کارگران شبکه آب و فضلاب روستایی آبادان روز شنبه با تجمع در مقابل ساختمان فرمانداری ویژه این شهرستان نسبت به پرداخت نشدن حقوق و بیمه چهار ماه گذشته خود اعتراض کردند.
این کارگران معترض گفتند:مطالبات بیش از یکصد نفر از کارگران شبکه آب و فاضلاب روستایی آبادان 10 ماه است پرداخت نشده است. در این 10 ماه نیز حق بیمه کارگران پرداخت نشده و این در حالی است که در این مدت کارگران مشغول خدمت رسانی به روستائیان بوده اند.
این کارگران افزودند : در گرما و سرما، کارگران وظیفه کاری خود را انجام می دهند ولی اکنون با پرداخت نشدن حقوق خود شرمنده خانواده های خود شده ایم.
رئیس آب و فاضلاب روستایی آبادان در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: بدهی آب و فاضلاب روستایی آبادان به کارگران 20 میلیارد ریال است که پرداخت آن در توان ما نیست.
داود حسینی اظهار کرد: البته امروز یک ماه از حقوق معوقه این کارگران پرداخت می شود و بخش باقی مانده معوقات با اختصاص بودجه از سوی استان پرداخت می شود.
وی افزود: حقوق و بیمه مدیران شبکه آبفار روستایی آبادان نیز از تیر ماه سال جاری پرداخت نشده است که با این شرایط ادامه کار بسیار سخت است.
حسینی گفت: به دلیل حجم بالای بدهی به کارکنان و کارگران ناچار از سمت خود استعفا دادم اما مورد موافقت قرار نگرفت.
وی تصریح کرد: کارگران شبکه آبفار روستایی شهرستان آبادان در زمان بحران آب به سختی کار را ادامه دادند ولی انتظارات آنها برآورده نشد.
به گزارش ایرنا جمعی از کارگران شبکه آب و فضلاب روستایی آبادان با تجمع در مقابل اداره آب و فاضلاب این شهرستان به پرداخت نشدن حقوق و بیمه چهار ماه خود اعتراض کردند.
این کارگران معترض گفتند:مطالبات بیش از یکصد نفر از کارگران شبکه آب و فاضلاب روستایی آبادان چهار ماه است پرداخت نشده و بارها خواستار این مطالبات شدیم.
آنها اظهار داشتند: در این چهار ماه نیز بیمه ما پرداخت نشده و این درحالی است که در این مدت کارگران مشغول خدمت رسانی به روستائیان بودیم.
این کارگران افزودند : امروز با حضور در دفتر ریاست آب و فاضلاب شهری آبادان خواستار رسیدگی به این موضوع شدیم.
آنها گفتند : در گرما و سرما، کارگران وظیفه کاری خود را انجام می دهند ولی اکنون با پرداخت نشدن حقوق خود شرمنده خانواده های خود شده اند. کارگران از قشر آسیب پذیر جامعه هستند لذا انتظار می رود مشکل پرداخت مطالبات آنها از سوی استان پیگیری شود.
کارکنان آبفار آبادان در سال جاری چند بار برای پرداخت مطالبات خود دست به تجمع زدند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار