تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳
کد خبر: ۱۷۴۹۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جلوگیری ناجا از ورود کالای قاچاق از بندر هندیجان خدمت به تولید داخلی است
فرمانده انتظامی خوزستان از توقیف چهار دستگاه خودرو و کشف ۲ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در شهرستان هندیجان خبر داد و گفت: جلوگیری ناجا از ورود کالای قاچاق از بندر هندیجان خدمت به تولید داخلی است.
سردار حیدر عباس‌زاده اظهار داشت: با توجه به نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی و در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان هندیجان با اقدامات اطلاعاتی سه دستگاه پژو و یک دستگاه پراید حامل بار قاچاق را در محور دیلم _ امیدیه شناسایی و متوقف کردند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس در بازرسی از خودروهای توقیفی 87 کارتن انواع لوازم‌خانگی، پوشاک و همچنین انواع ابزارآلات صنعتی قاچاق فاقد مدارک گمرکی کشف کردند.

عباس‌زاده با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف‌ شده را بالغ‌ بر 2 میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: در این رابطه 4 قاچاقچی دستگیر و به همراه کالای مکشوفه تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان بابیان اینکه عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می‌دهد، خاطرنشان کرد: تلاش پلیس برای مبارزه با اخلال گران اقتصادی باقوت ادامه دارد.


مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار