تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰
کد خبر: ۱۷۴۹۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پلمپ ۲۶ واحد صنفی متخلف در شهرستان اهواز
مأموران پلیس اماکن عمومی از ابتدای آذرماه تا کنون از تعداد 2 هزار و 463 واحد صنفی این منطقه بازدید و با متخلفان به صورت قانونی برخورد کردند.
رئیس اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان خوزستان گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی طرح کنترل و ساماندهی صنوف در شهرستان اهواز اجرا و 26 واحد صنفی متخلف شناسایی و پلمب شدند.
 سرهنگ "نورآبادی" با اعلام این خبر بیان داشت: با توجه به  فعالیت غیر مجازوتخلف بعضی سفره خانه ها در منطقه لشکرآباد شهرستان اهواز یکی از دغدغه های مهم مردم بود، نظارت و بازرسی بر کار این واحدهای صنفی در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس اماکن عمومی از ابتدای آذرماه تا کنون از تعداد 2 هزار و 463 واحد صنفی این منطقه بازدید و با متخلفان به صورت قانونی برخورد کردند.

سرهنگ نورآبادی تصریح کرد: در این رابطه ۲۶ واحد صنفی پلمپ، 46 واحد اخذ تعهد و به 2 هزار و 13 واحد صنفی دیگر تذکرجدی داده شد.

رئیس اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی خوزستان با تاکید بر اینکه ساعت فعالیت این واحدهای صنفی تا ساعت ۱۲ شب می باشد اذعان کرد: در ادامه بازرسی ها سه نفرمتهم دستگیر وپس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.
:
:
:
آخرین اخبار