تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۱۷۴۹۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
میزبانی از اردوی تیم‌ملی کبدی برای اولین‌بار در خوزستان
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: خوزستان برای اولین‌بار در تاریخ کبدی استان میزبان اردوی تیم‌ملی جوانان خواهد بود.
 افشین حیدری عنوان کرد: اردوی تیم‌ملی کبدی جوانان از اول دی‌ماه به میزبانی اهواز برگزار خواهد شد که این مهم برای اولین‌بار در تاریخ کبدی خوزستان رقم می‌خورد. حضور ملی‌پوشان کشور در خوزستان با توجه به اهدافی که ما از گرفتن میزبانی مسابقات و اردوهای تیم‌ملی داریم به پیشرفت هرچه بیشتر ورزشکاران استان کمک می‌کند.

وی ادامه داد: در سه ماه اخیر رشد چشمگیری را در زمینه‌های مختلف کبدی خوزستان شاهد بوده‌ایم و استعدادیابی‌های خوبی توسط مربیان استعدادیاب در مدارس در حال انجام است که این نشان از برنامه‌ریزی هیات در رده‌های سنی پایه است. در حال حاضر بیش از 25 استعدادیاب در خوزستان مشغول به انجام استعدادیابی هستند.

 مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خاطرنشان‌کرد: خدا را شکر شهرهای جدیدی از استان به رشته کبدی گرایش پیدا کرده‌اند که طبق آمار در طول یک‌سال، این رشته در تمام خوزستان فراگیر خواهد شد و با وجود این پتانسیل بالا، حرف‌های زیادی را در کشور و تیم‌ملی خواهیم زد.

وی عنوان کرد: هیات کبدی خوزستان در بخش آموزش در وضعیت خوبی قرار دارد و بسیار پرتلاش در حال حرکت است. در مجموع ورزش کبدی در خوزستان در مدت اخیر واقعا خوب کار کرده است و از نظر آمار بیمه‌شدگان ورزشی نیز با رشد چند برابری مواجه بوده است، ضمن این که سرپرست هیات استان فعالیت خوبی داشته است و ما در اداره‌کل ورزش و جوانان استان از چنین جوانانی که این‌گونه پرتوان و خلاق در ورزش کار می‌کنند، حمایت خواهیم کرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار