تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۱۷۴۹۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان:
اتحادیه‌های صنفی خودسرانه نرخگذاری جدید انجام ندهند
معاون امور اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه مصرفی برای بعضی از صنوف، در خصوص نرخنامه جدید آن‌ها در کمیسیون تنظیم بازار استان تصمیم‌گیری خواهد شد و اتحادیه‌های صنفی نباید خودسرانه نرخگذاری جدید انجام داده و قیمت‌ها را افزایش دهند.
ابراهیم نجفیان  اظهار کرد: تغییر روال قیمت‌ها و ابلاغ نرخنامه جدید به اصناف باید بر اساس روال قانونی خود انجام گیرد و این امر برای اتحادیه‌های صنفی استان لازم الاجرا است و آن‌ها نباید به صورت مستقل و خودسر عمل کنند.

وی افزود: ابلاغ نرخنامه جدید و هرگونه افزایش قیمت در خصوص اقلام توزیعی، تولیدی و همچنین خدماتی باید به تصویب کمیسیون تنظیم بازار استان برسد.

معاون امور اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: اصنافی که خارج از این قاعده و خودسرانه اقدام به افزایش قیمت‌ها کنند، متخلف شناخته می‌شوند و برای آن‌ها تخلف گرانفروشی لحاظ خواهد شد.

نجفیان عنوان کرد: با توجه به شرایط موجود و با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه مصرفی برای بعضی از صنوف و به منظور جلوگیری از اجحاف حق آن‌ها پس از بررسی‌ها و آنالیزهایی که انجام خواهد شد، بحث نرخنامه جدید آن‌ها در کمیسیون تنظیم بازار استان مطرح و در مورد آن تصمیم‌گیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیچ صنفی به صورت سرخود نمی‌تواند برای کالا یا خدمات خود قیمت‌گذاری کند و با متخلفان در این زمینه برخورد جدی خواهد شد.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
0
0
اگه یه اتحادیه خودش بازرس و ناظر سالم داشت هباشه چطوری به خودش اجازه میده

به مغازه دارا افزایش قیمت بدهن

اینها خودشون هم برخی هاشون زد و بند دارن

وگرنه نباید اوضاع اینطوری باشه متاسفانه
:
:
:
آخرین اخبار