تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۱۷۵۰۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سفر مدیرکل راه و شهرسازی به شهرستان های شوشتر و گتوند؛
بررسی مصوبات و روند اجرای ۲۰ پروژه در شوشتر و گتوند
خوزنیوز: پورسلان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با پذیرش دعوت سهراب گیلانی و به منظور بررسی۲۰ پروژه مصوب، به شهرستان های شوشتر و گتوند سفر کرد.

به گزارش خوزنیوز از شوشتر، در این سفر نیمروزه و در جلسه ای که با حضور نماینده مردم، فرمانداران و مسئولین ذیربط انجام شد ، بیش از ۲۰ طرح و پروژه مصوب مورد بررسی قرار گرفت و جهت تسریع در روند اجرای آنها و رفع موانع تدابیری اتخاذ شد.

سهراب گیلانی سرعت بخشیدن به اجرای مصوبات سفر معاونین محترم وزیر راه را از اهداف برگزاری این جلسه عنوان کرد. 

وی با برشمردن پروژه های مصوب و در دست احداث، خواستار توجه جدی برای اتمام این پروژه ها بعنوان نیازهای اساسی شوشتر و گتوند و مطالبه مردم شد. 

نماینده مردم در ادامه از آمادگی خود برای رایزنی با وزیر و همراهی کامل با مدیرکل و مدیران شهرستانی جهت رفع موانع خبر داد.

در این جلسه طرح ها و پروژه های زیر مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت؛

 پل دیلم - شعیبیه و پل شور عقیلی، خیابان میرزا هادی و آسفالت مسکن مهر شوشتر، جاده کرائی از مهمترین محورهای این گفتگوی سه ساعته بود. 

 جاده گتوند - جنت مکان ، سه راهی گتوند، سه راهی شلیلی ، ورودی شهرک نورمحمدی ، جاده های روستایی شعیبیه ، پل پرچستان و مشکلات محور عقیلی از دیگر موضوعات مورد بررسی بود.

همچنین اختصاص زمین و صدور مجوزات پروژه های احداث شهرک مشاغل مزاحم ، پیست موتور سواری ، پیست سوارکاری ، ترمینال برون شهری شوشتر ، موسسه خیریه آبشار عاطفه ها ، حوزه علمیه شوشتر، پارکینگ خودروهای سنگین و درمانگاه فوق تخصصی (بخش خصوصی) مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

طرح های جامع تفصیلی شهرهای گتوند، شوشتر، جنت مکان ، سماله ، ترکالکی، صالح شهر و شرافت و موانع پیش رو از مسائل مطرح شده در این جلسه بود.

خبرنگار / مریم جلودارپور
:
:
:
آخرین اخبار