تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۱۷۵۰۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس اتاق بازرگانی اهواز:
در مرز شلمچه با مشکلاتی برای صادرات مواجه هستیم
رییس اتاق بازرگانی اهواز با اشاره به بهبود روند صادارت از مرز چذابه گفت: با هماهنگی‌های انجام گرفته در مرز چذابه مشکلی برای صادرات و تردد کامیون‌ها به کشور عراق وجود ندارد اما اکنون در مرز شلمچه با مشکلاتی برای صادرات مواجه هستیم. 

شهلا عموری با اشاره به بهبود روند صادرات از مرز چذابه اظهار کرد: در هفته‌های گذشته در مرز چذابه با مشکلاتی در خصوص صادرات و تردد کامیون‌های حمل بار در این مرز مواجه بودیم که خوشبختانه با هماهنگی‌های انجام‌گرفته روند تردد و صادرات روان شده است.

وی افزود: در آن منطقه یک باسکول وجود داشت که باعث سخت شدن تردد کامیون‌ها می‌شد که خوشبختانه این باسکول نیز از منطقه برداشته شد تا امکان تردد کامیون‌ها در آن محل راحت‌تر و روان شود.

رییس اتاق بازرگانی اهواز تصریح کرد: همچنین با هماهنگی‌هایی که از سوی استاندار خوزستان انجام گرفت، یک نماینده از سوی وی و توسط معاونت اقتصادی استانداری در این مرز مستقر شد تا از این پس مدیریت یکپارچه‌ای را در مرز چذابه برای امر صادرات شاهد باشیم.

عموری ادامه داد: در حال حاضر روزانه حدود 240 تا 300 دستگاه کامیون از مرز چذابه تردد می‌کنند و رواند صادرات در این مرز مطلوب است و مشکل خاصی در بحث تردد و صادرات محصولات به کشور عراق وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: در مرز شلمچه نیز اکنون مشکلاتی در بحث صادرات کالا به وجود آمده و تردد ماشین‌های حمل و صادرات کالا کاهش پیدا کرده است. در این زمینه نیز پیگیر حل مشکلات صادرکنندگان هستیم تا مانند مرز چذابه، مشکلات مرز شلمچه را نیز حل کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار