تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۷۵۰۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
منابع آزمون المپیاد دانش‌آموزی اعلام شد
رییس اداره استعداد‌های درخشان آموزش و پرورش خوزستان گفت: منابع آزمون مرحله اول المپیاد دانش‌آموزی در هشت رشته اعلام شد که علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت این منابع به سایت www.sampad.medu.ir مراجعه کنند. 

جمال حیدری اظهار کرد: اولین مرحله المپیاد دانش‌آموزی 97-98 بهمن‌ماه برگزار می‌شود که زمان دقیق آن متعاقبا اعلام خواهد شد و مرحله دوم المپیاد اواخر فروردین سال آینده برگزار می‌شود. 

وی ادامه داد: المپیاد دانش‌آموزان در هشت رشته برگزار می‌شود که شامل رشته‌های ریاضی، شیمی، فیزیک، ادبیات، کامپیوتر، نجوم و اخترفیزیک، زیست‌شناسی، سلول‌های بنیادی و پزشکی بازشناختی است. المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازشناختی برای چهارمین دوره برگزار می‌شود و برخی رشته‌ها حدود سی‌امین دوره خود را می‌گذرانند.

وی بیان کرد: منابع و سرفصل‌های مرحله اول المپیاد دانش‌آموزی در سایت سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان اداره آموزش و پرورش به نشانیwww.sampad.medu.ir  اعلام شده است. دانش‌آموزان علاقمند در پایه دهم و یازدهم می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

رییس اداره استعداد‌های درخشان آموزش و پرورش خوزستان عنوان کرد: در سال گذشته یکی از دانش‌آموزان استان موفق به کسب مدال برنز کشور در المپیاد زیست‌شناسی شد و شاهد پیشرفت‌هایی نسبت به سال‌های گذشته در زمینه المپیاد در استان خوزستان هستیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار