تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۱۷۵۰۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر تعاون روستایی خوزستان خبر داد:
آغاز طرح بزرگ ارزشیابی تعاونی ها در تعاون روستایی خوزستان
آغاز طرح بزرگ ارزشیابی تعاونی ها در تعاون روستایی خوزستان
خوزنیوز: مدیر تعاون روستایی خوزستان از آغاز طرح بزرگ ارزشیابی تعاونی ها و اتحادیه ها در 3 حوزه شناسنامه تعاونی، تراز مالی و عملکرد تعاونی ها از ابتدای آذرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ مهدی صیاحی گفت: امسال کلیه تعاونی هایی که حسابرسی در آنها انجام گرفته است تحت پوشش این طرح قرار می گیرند و از ابتدای آذرماه تا پایان دی ماه ارزشیابی مد نظر انجام می پذیرد.

وی بیان داشت: از این رو طرح فوق در سال جاری به صورت دقیق و سیستمی انجام می گیرد و بعد از جمع آوری اطلاعات نقاط ضعف و قوت تعاونی ها و آمار کلی مشخص می گردد که در راستای تقویت نقاط مثبت و رفع نقاط ضعف تلاش می کنیم.

مدیر تعاون روستایی خوزستان اضافه کرد: در این طرح سعی شده بیشتر از افراد با تجربه، شناخته شده و آشنا به امور ارزشیابی و مسائل تعاونی ها از جمله روسای شهرستانها، نیروهای ستادی و کارشناسان ارشد استفاده بگیریم.

صیاحی تصریح کرد: یکی از مهمترین اهداف طرح فوق ارج نهادن به تلاش تعاونی ها و زحمات آنها و ایجاد انگیزه ، رقابت سالم و معرفی الگوهای عملی و قابل اعتماد و اطمینان به سایر تعاونی ها می باشد.

وی گفت: بعد از اتمام اقدامات، هر تعاونی که بالاترین امتیاز را کسب کرده به عنوان تعاونی نمونه به سازمان جهاد کشاورزی و وزارتخانه معرفی می شود.

مدیر تعاون روستایی خوزستان در پایان گفت: طرح فوق در 180 تعاونی شامل تعاونی های روستایی، کشاورزی ، زنان و تولید انجام می گیرد.
:
:
:
آخرین اخبار