تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳
کد خبر: ۱۷۵۰۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
علت قطع درخت تنومند و اعتراض فعالان محیط زیست در بهبهان چه بود
مدیر فضای سبز شهری بهبهان گفت: یکی از درختان تنومند پارک شریف‌نیا اخیرا پس از بارندگی شکسته بود که برای جلوگیری از بروز خطرات احتمالی قطع شد.

روز گذشته شهرداری طی اقدامی یکی از درختان تنومند پارک شریف‌نیا را قطع کرد که موجب واکنش از سوی دوستداران محیط زیست در این شهرستان شد.

صادق شرافتی نیا در خصوص علت قطع این درخت از سوی فضای سبز شهرداری اظهار داشت: درختان با طول متراکم و کنار هم کاشته و تدبیر مناسبی برای زمانی که تاج درخت بزرگ می‌شود؛ نشده که احتمالا به قصد درختچه کاشته شده‌‌اند وکوتاه نگه داری شوند.

وی افزود: درختان پارک شریف نیا اخیرا بدلیل عدم امکانات کافی شهرداری برای حرص به موقع قد کشیده و نور به کف زمین نرسیده و محوطه گلی ایجاد و جز سایه چیزی زیرشان سبز نشده است.

مسئول فضای سبز شهرداری بهبهان عنوان کرد: از استان به ما اعلام شده درختانی که بزرگ شده اند بدلیل گردافشانی که برای تنفس مردم مشکل دارد باید حرص سنگین شوند و حتی دادستان طی نامه‌ای خواستار حرص این دست درختان شد و جوابیه به دادستانی ارسال شود که ما شروع به حرص آن‌ها کرده‌ایم زیرا اکنون رشدشان متوقف شده است تا بتوانیم اواخر سال که فصل رشد است با حرص و فاصله مناسب بتوانیم فضایی دلنشین ایجاد کنیم.

وی گفت: اخیراتماسی داشتیم که اعلام شد درختی در پارک شریف‌نیا شکسته و احتمال اینکه با بارندگی بعد حادثه‌ای بوجود بیاورد زیاد بود که فورا رفع خطر شد تا از افتادن این درخت در مسیر تردد  و حوادث احتمالی قطع شد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار