تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۱۷۵۱۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پنج خوزستانی به نیمه نهایی مسابقات بوکس کشوری راه یافتند
سرمربی تیم بوکس خوزستان گفت: پنج بوکسور خوزستانی به مرحله نیمه نهایی رقابت های بوکس قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) در اهواز راه یافتند.

اتابک کاراوند روز سه شنبه اظهار داشت: پس از درخشش بوکسورهای خوزستانی در این رقابت ها که در اهواز در جریان است، جعفر ناصری، رضا سلیمانی، اشکان رضایی، مسلم مقصودی و سیاوش امیدی به مرحله نیمه نهایی مسابقات راه یافتند. 

وی با بیان این که رقابت های بوکس قهرمانی کشور به دلیل اینکه حکم انتخابی تیم ملی را دارد از اهمیت بالایی نزد بوکسورها برخوردار است افزود: در این پیکارها جعفر ناصری، فرهاد مهری دهنو، رضا سلیمانی، اشکان رضایی، مسلم مقصودی، صابر جهانی، حمید خیری، سیاوش امیدی، ابراهیم فعلی و رضا مرادخانی به ترتیب در اوزان 49، 52، 56، 60، 64، 69، 75، 81، 91 و به اضافه 91 کیلوگرم برای تیم استان روی رینگ رفتند.

سرمربی تیم بوکس خوزستان با بیان اینکه خوزستان از قطب ‌های اصلی بوکس کشور است، گفت: امیدواریم با استقبال پرشور مردم، بار دیگر شاهد اوج‌ گیری این ورزش پرطرفدار در خوزستان باشیم و درخشش روز افزون بوکسورهای خوزستانی را در لباس تیم ملی و در عرصه‌ های بین ‌المللی ببینیم، که قطعا دور از دسترس نیست. 

وی با اشاره به این که هدفمان کسب عنوان قهرمانی در این رقابت ها است افزود:در روز اول رقابت ها فرهاد مهری دهنو را که یکی از شانس های ما برای کسب مدال بود، به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه سر از دست دادیم اما با این وجود تنها به قهرمانی در مسابقات فکر می کنیم. 

کاراوند با بیان این که خوزستان سرشار از استعدادهای نهفته در رشته بوکس است افزود: برگزاری این رقابت ها در اهواز موجب می شود که میل نوجوانان و جوانان به این رشته بیشتر شود همچنین انگیزه بوکسورهای خوزستانی برای کسب عنوان قهرمانی بیشتر خواهد شد. 

رقابت های بوکس قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی از روز 17 تا 21 آذرماه در اهواز برگزار می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار