تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۱۷۵۱۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره تعاون روستایی کارون خبر داد:
توزیع 955 تن انواع نهاده‌های کشاورزی جهت کشت پاییزه
رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان کارون از توزیع بیش از 955 تن انواع نهاده‌های کشاورزی مورد نیاز کشاورزان جهت کشت پاییزه خبر داد.

عباس موسوی امین اظهار کرد: شرکت تعاون روستایی انقلاب شهرستان کارون از ابتدای فصل کشت پاییزه تا پایان فصل کشت موفق به تأمین و توزیع بیش از 955 تن و 498 کیلوگرم انواع نهاده‌های کشاورزی مورد نیاز کشاورزان شده است.

وی افزود: از ابتدای مهرماه تا پایان آبان ماه سال جاری با آغاز کشت پاییزه انواع نهاده‌های کشاورزی شامل 630 تن انواع گندم بذری، 498 کیلوگرم بذر کلزا و 325 تن انواع کود شیمیایی میان کشاورزان شهرستان کارون توزیع شده است.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان کارون تصریح کرد: در طول دوره کشت پاییزه شبکه تعاون روستایی فعالانه و مستمر به رفع نیازهای کشاورزان و روستائیان در زمینه کشت پاییزه پرداخته و نیاز آن‌ها را تامین کرده است.

موسوی امین با بیان این‌که کشاورزان و دامداران در خوزستان در طول سال به کود، بذر، نهاده‌های دامی و سم نیاز دارند، خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود تا کشاورزان در شهرستان کارون در این بخش‌ها کمبود و یا مشکلی نداشته باشند و نیاز آن‌ها به موقع تامین شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار