تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۱۷۵۱۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم استقلال خوزستان در بازی مقابل سپاهان 2 بازیکن غایب دارد
تیم استقلال خوزستان در دیدار هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر مقابل سپاهان 2 بازیکن را در اختیار نخواهد داشت.

مدیر رسانه ای باشگاه استقلال خوزستان چهارشنبه اظهار داشت: وحید خشتان مهاجم گلزن استقلال خوزستان به دلیل داشتن چهار کارت زرد از حضور در ترکیب آبی های خوزستان در بازی مقابل سپاهان محروم شد.

علیمراد سالاری افزود: ایمان مبعلی کاپیتان تیم در جریان بازی با استقلال از ناحیه ساق پا مصدوم شد و در بازی با سپاهان این بازیکن را نیز در اختیاز نداریم. 

وی افزود: خوشبختانه با تساوی که هفته گذشته برابر سایپا کسب کردیم روحیه بازیکنان بالا رفته و انگیزه آن ها برای کسب نتایج بهتر و جبران 6 امتیاز از دست رفته، بیشتر شده است.

وی با اشاره به این که در مقابل سپاهان بی شک کار آسانی نخواهیم داشت افزود: اگر می خواهیم جایگاه مان را در لیگ تثبیت کنیم باید در بازی ‌های باقی مانده با قدرت کار کرده و نتایج خوبی کسب کنیم.

مدیر رسانه ای باشگاه عنوان کرد: خوشبختانه تمرینات تیم به خوبی در حال سپری شدن است و همه بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند. قطعا ما به دنبال کسب پیروزی در مقابل سپاهان هستیم.

دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و سپاهان روز یکشنبه 24 آذرماه برگزار می ‌شود، تیم استقلال خوزستان در حال حاضر با کسب پنج امتیاز در مکان شانزدهم رده بندی جای دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار