تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲
کد خبر: ۱۷۵۲۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ابراز امیدواری بوکسورهای خوزستان برای کسب سهمیه المپیک
سه بوکسور خوزستانی پس از کسب نشان طلای بیست و هشتمین دوره رقابت های کشوری در اهواز ابراز امیدواری کردند که در صورت حمایت از سوی مسوولان می توانند به سهمیه المپیک نیز دست پیدا کنند. 
 
رضا سلیمانی فر، جعفر ناصری و اشکان رضایی پس از کسب مدال طلای اوزان 60، 56، 40 کیلوگرم رقابت های قهرمانی و انتخابی تیم ملی که به مدت پنج شب در اهواز برگزار شد، در جمع خبرنگاران به صحبت پرداختند که در ادامه می خوانید.

رضایی: در صورت حمایت به مدال المپیک هم می رسم

اشکان رضایی، دارنده مدال طلای وزن 60 کیلوگرم و کاپ قدرت و جنگندگی بیست و هشتمین دوره رقابت های قهرمانی بوکس کشور، اظهارکرد: خدا را شکر مسابقات در سطح خوبی برگزار شد و در بیشتر اوزان نیز بوکسورهای ملی‌پوش وجود داشت و خدا را شکر با میزبانی که آقای صالحی، سرپرست هیات گرفت و اردوهایی که برای آمادگی تیم تشکیل داد، توانستیم به اوج آمادگی برسیم و در مسابقات بدرخشیم و مدال طلا را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کسب مدال طلا را برای خود پیش بینی می کردید؟ گفت: بله پیش‌بینی می کردم. من قبلا هم در انتخابی تیم ملی قهرمان شده بودم.

این بوکسور خوزستانی در ارزیابی از سطح مسابقات و حریفان شان نیز عنوان کرد: سطح مسابقات خوب بود و حضور تمام ملی پوشان، سطح مسابقات را بالا برده بود.

وی بیان کرد: مسوولان به شهرهایی مانند ایذه علی رغم این که استعدادهای خوبی دارد، کمک نمی کنند و امکانات نداریم که اگر به ما رسیدگی شود، خیلی خوب است.

دارنده کاپ قدرت و جنگندگی بیست و هشتمین دوره رقابت های قهرمانی بوکس کشور، گفت:  تلاشم کسب سهمیه المپیک 2020 است و رسیدن به این مهم را در خود می بینم . اگر  مسوولان نیز کمک و از ما پشتیبانی کنند کنند، صد درصد به مدال المپیک هم خواهم رسید.

سلیمانی فر: برای کسب مدال طلا، انگیزه داشتم

رضا سلیمانی فر، دارنده نشان طلای وزن 56 کیلوگرم رقابت ها قهرمانی بوکس کشور که به مدت پنج شب در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: مسابقات سطح خوبی داشت. من سال گذشته نیز در وزن 52 کیلوگرم به مدال طلا رسیده بودم و خدا را شکر امسال هم در یک وزن بالاتر توانستم به نشان طلا برسم. حریفانم نسبت به سال گذشته کمی قدرتر بودند و خدا را شکر نتیجه زحماتم را گرفتم.

وی با بیان این که هنوز برای پیشرفت جای کار دارم، گفت: من برای کسب مدال طلا در این دوره از رقابت ها انگیزه بسیار داشتم و می خواستم در وزن جدید نیز به مدال طلا برسم.

این بوکسور خوزستانی عنوان کرد: در ادامه نیز هم مسابقات را یش رو دارم و ان شاءالله بتوانم در هر مسابقات پیش رو نیز به برتری برسم. همچنین اگر مسوولان کمک کنند صد درصد می‌توانم سهمیه المپیک 2020 را کسب خواهم کرد. خدا را شکر خوزستان بوکسورهای قوی‌ای دارد.

ناصری: حضور صالحی در هیات باعث شده با تمرکز بیشتر کار کنیم

همچنین جعفر ناصری، دارنده نشان طلای وزن 49 کیلوگرم رقابت های قهرمانی بوکس کشور، اظهار کرد: همه آمده بودند که قهرمان شوند و به تیم ملی راه پیدا کنند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در بازی فینال، حریف تان حاضر به رویارویی با شما نشد؟ گفت: ظاهرا مصدوم بوده است، البته حریف من از خوزستان بود که برای تیم بوشهر بازی می کرد که نظرش این بود رو به روی من حاضر به بازی نشود.

ناصری با بیان این که بوکس خوزستان عالی است، عنوان کرد: پس از 22 سال توانستیم قهرمانی را به دست بیاوریم که تاکنون نیز سابقه نداشته است که با کسب چهار طلا به عنوان قهرمانی ایران دست پیدا کنیم.

وی درباره برنامه‌ آینده اش نیز گفت: تلاش می‌کنیم که به سهمیه المپیک 2020 برسم. انتظارمان از مسوولان استان این است که بیشتر از ما حمایت کنند تا در تیم ملی بتوانیم از نام خوزستان دفاع کنیم. از روزی که آقای صالحی به عنوان سرپرست هیات بوکس خوزستان مشغول به فعالیت شده، در شرایط بوکسورهای استان تغییرات زیادی به وجود آمده است و این مهم نیز باعث می شود که ما با تمرکز بیشتر به کارمان ادامه دهیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار