تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲
کد خبر: ۱۷۵۲۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دایی: در آبادان مستحق حداقل یک امتیاز بودیم
سرمربی تیم فوتبال سایپا از لزوم تقویت تیمش در تعطیلات نیم‌فصل لیگ برتر گفت. 

علی دایی پس از باخت تیمش برابر صنعت نفت آبادان در نشست خبری گفت: فکر می‌کنم مستحق کسب یک امتیاز بودیم. به خاطر اشتباهاتمان در نیمه دوم، دو گل خوردیم. قبل از گل خوردن، چند موقعیت صد درصد را از شش قدم بیرون زدیم. نیمه اول را خوب شروع کردیم و بهتر از حریف بودیم. در نیمه دوم، صنعت نفت از اشتباهات ما استفاده کرد. گل اول حریف، روی اشتباه مدافع و گل دوم هم هدیه ما به این تیم بود. اگر توجه کنید خیلی تلاش کردیم. متاسفانه نتوانستیم برخلاف تلاش زیادی که کردیم، موفق شویم.

او ادامه داد: پیش‌بینی کرده بودیم که بازی سختی داشته باشیم اما تیم هفته قبل نبودیم و با اشتباهاتی که داشتیم به راحتی باختیم.

سرمربی سایپا درباره تقویت تیمش در نیم فصل دوم، گفت: باید تیم تقویت شود. ما چهار، پنج بازیکن مصدوم داریم. به بازیکن جوان روی آوردیم و تا این بازیکن جوان پخته شود ما سختی می‌کشیم. در نیم فصل، نقاط ضعف خودمان را جبران می‌کنیم تا تیم را خیلی بهتر آماده کنیم.

دایی درباره برگزاری فینال جام حذفی در خرمشهر هم گفت: مطمئنا باید از الان زمین خرمشهر را آماده کرد. این یک بدعت خوب است اما اگر امکانات خوب باشد. متاسفانه چند روز قبل از مسابقه زمین چمن را رنگ می‌کنند. به احترام خرمشهر باید بازی خوبی از تمام جهات داشته باشد. باید سخت افزار مناسب باشد تا هر دو تیم خوب بازی کنند. ما مدیون شهرهای مرزی هستیم که هشت سال مقاومت کردند. استحقاق این مردم بیش از این‌هاست. اگر خدای نکرده اتفاقی بیفتد، ساکنان شهرهای مرزی در خط مقدم قرار دارند.

او درباره سرنوشت تیم ملی در جام ملت‌های آسیا نیزگفت: آرزو می‌کنم تیم ملی موفق شود. ما رقبای قدرتمندی داریم. ما بهترین تیم آسیا هستیم و با حضور تیم‌های قدرتمند دیگری مثل ژاپن، استرالیا، امارات و کره جنوبی می‌توانیم قهرمانی را از آن خودمان کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار