تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۱۷۵۲۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت خوزستان خبر داد:
اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار شب یلدا /۸۰ اکیپ نظارتی فعال می‌شوند
خوزنیوز: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از اجرای طرح ویژه نظارتی بر بازار شب یلدا در این استان از ۲۶ آذر الی ۳۰ آذرماه خبر داد و گفت: با افراد متخلف برخورد جدی و قاطع خواهد شد.

علی محمد رحمانی زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن شب یلدا و افزایش تقاضای خرید برای برخی کالاها از جمله شیرینی، آجیل، تنقلات، خشکبار و میوه تره بار بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با همکاری بازرسان اصناف، تعزیرات حکومتی و اماکن نیروی انتظامی در قالب ۸۰ اکیپ ثابت و سیار کار نظارت بر اقلام پرمصرف شب یلدا را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: در این مدت از انواع اقلام پرمصرف از جمله آجیل، شیرینی، میوه و تره و بار در سطح استان در دو نوبت صبح و بعدازظهر بازرسی لازم صورت گرفته و در صورت مشاهده تخلف با اشد مجازات با متخلفین برخورد خواهد شد.

هیچ گونه کمبود کالایی در استان نداریم

رحمانی زاده عنوان نمود ؛ شرایط تأمین کالا در استان  مطلوب است در حال حاضر هیچ گونه کمبود کالایی در استان نداریم.

وی با بیان اینکه برخی از قیمت ها در حال بازگشت و کاهش است، عنوان داشت: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت بر روند میزان جذب، توزیع و ثبت اطلاعات انبار کالاهای اساسی در سامانه جامع انبارها نظارت دارند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان عنوان کرد: از اصناف و بازاریان تقاضامندیم که انصاف را رعایت کنند و نسبت به ارائه کالا با قیمت متعارف با درصد سود اعلام شده  طبق فاکتور خرید اقدام کنند.

رحمانی زاده افزود: چون قبل از افزایش ارز به بهانه ی افزایش دلار برخی از واحدهای صنفی کالای خود را با درصد سودبالا و غیرمنطقی بفروش رساندند و اکنون به بهانه خرید از قبل با توجه به کاهش قیمت ارز باز هم قیمت خود را کاهش ندادند.

وی خطاب به کسبه اظهار داشت: ضمن تذکر جدی به قانون نظام صنفی تمکین کنید در غیر اینصورت بازرسین صمت و اصناف برخورد قانونی خود را انجام میدهند.

رحمانی زاده اظهار داشت: از هم‌استانی‌ها درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت تماس گرفته و مطمئنا در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به پیگیری موارد اعلامی اقدام خواهد شد.
:
:
:
آخرین اخبار