تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۱۷۵۲۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز ثبت‌نام در سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان
سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان از آغاز ثبت‌نام سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در دو بخش خواهران و برادران خبر داد. 

حجت الاسلام مرتضی همت پور سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان ضمن اعلام این خبر گفت: این مسابقات در ٢ رده سنی هفت تا ١٦ سال و ١٦ تا ٣٠ سال برگزار می‌شود. 
  
سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، با اشاره به اینکه رده سنی ١٦ تا ٣٠ سال در دو رشته «قرائت تحقیق» و «حفظ کل» ویژه خواهران و برادران برگزار می‍‌شود، افزود: رده سنی هفت تا ١٦ سال هم در ٦ رشته «قرائت ترتیل»، «حفظ جزء ٣٠»، «نقاشی آیات»، «قرائت تقلیدی»، «اذان» و «قرائت نماز» برگزار می‌شود. 
  
وی به رشته قرائت تقلیدی ویژه پسران سنین هفت تا ١٦ سال اشاره کرد و ادامه داد: در این رشته باید از فرازهای تلاوت سه استاد برجسته قرآن «استاد مصطفی اسماعیل»، «استاد عبدالباسط محمد عبدالصمد» و «محمد صدیق المنشاوی» فقط یک فراز انتخاب و به صورت تصویری ضبط و به دبیرخانه کانون‌های مساجد خوزستان ارسال شود. 
  
حجت الاسلام همت پور، با بیان این که در رشته اذان باید فایل تصویری اجرای اذان شرکت‌کننده به دبیرخانه استان ارسال شود، تصریح کرد: رشته قرائت نماز در مرحله کانونی و استانی برگزار می‌شود. 
  
وی به شرایط رشته نقاشی آیات اشاره و اظهار کرد: آثار نقاشی به صورت فردی و در موضوعات تلاوت قرآن، نماز و  احترام به والدین برگزار می شود و هر فرد شرکت کننده می تواند ٢ اثر به دبیرخانه استان ارسال کند؛ قالب آثار باید نقاشی و تکنیک مورد استفاده فقط مداد رنگی و اندازه آثار باید در ابعاد ٣٥*٢٥ باشد و مشخصات کامل فرد طبق چهار چوب معرفی شده ارسال شود. 
  
وی تاکید کرد: رتبه‌های اول تا سوم مرحله کشوری دوره‌های یازدهم و دوازدهم مسابقات مدهامتان، کسانی که در مسابقات بین المللی حضور پیدا کرده‌اند، برگزیدگان مسابقات اوقاف طی سال‌های ٩٥ تا ٩٧ اعم از رتبه عالی، ممتاز و شایسته تقدیر و برگزیدگان مرحله کشوری مسابقات بسیج و آموزش و پرورش در ٩٥ تا ٩٧رشته‌های مذکور نمی‌توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند. 
  
سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد خوزستان، آخرین مهلت ثبت نام سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان را تا پایان آذر ١٣٩٧ اعلام کرد و یاد آور شد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام به سایت  www.modhammatan.com مراجعه کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار