تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸
کد خبر: ۱۷۵۳۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نخسیتن دوره آموزشی بازرگانان کوچک در اهواز برگزار شد
رییس اتاق بازرگانی اهواز گفت: نخستین دوره آموزشی بازرگانان کوچک و نیز کار آفرینان نسل فردا به مدت سه روز در اهواز برگزار شد.

شهلا عموری با اشاره به اینکه این دوره های آموزشی به مدت سه روز از 21 تا 23 آذر جاری برگزار شد، افزود: نخستین دوره کارآفرینان نسل فردا با همکاری موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران و شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز میزبان علاقمندان گروه سنی 15 تا 23 سال بود که به تعداد 30 نفر از آنها گواهی شرکت در دوره اعطا شد.

وی هدف از برگزاری این دوره را آموزش تجارت الکترونیک، آموزش مفاهیم بازاریابی و فروش، آشنایی با کارآفرینان و اتاق بازرگانی، ایده پردازی و افزایش مهارت های ارتباطی بیان کرد.

رییس اتاق بازرگانی اهواز همچنین به برگزاری نخستین دوره آموزشی بازرگان کوچک ویژه گروه سنی هشت تا 14 سال اشاره کرد و افزود: در این دوره به کودکان شناخت انواع کسب و کار، اخلاق و آداب معاشرت در کسب و کار، کار گروهی و تکنیک خلاقانه مالکیت فکری آموزش داده شد.

عموری ادامه داد: هدف از ارایه این آموزش ها افزایش اعتماد به نفس ، سنجش و تقویت هوش مالی این گروه سنی بوده است.

او خاطرنشان کرد: به تعداد 50 نفر از شرکت کنندگان این دوره گواهی معتبر ارایه شد و برگزاری این دوره ها ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، هم اکنون اتاق بازرگانی اهواز دارای 886 عضو فعال بوده که اعضای تولید کنندگان بزرگی مانند شرکت ملی حفاری ایران، صنایع فولاد، گروه ملی صنعتی فولاد ایران ، فولاد کاویان و شرکت کربن ایران نیز جزو اعضا است.

گفتنی است، این اتاق دوره های آموزشی فشرده آموزش بازرگانی و گمرک - LC - بورس و . . . را در طول سال برگزار می کند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار