تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۱۷۵۳۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی علوم دریایی خرمشهر افتتاح شد
نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی علوم و فنون دریایی خرمشهر روز شنبه با حضور مسئولان استانی و محلی در دانشکده اقتصاد و مدیریت دریا این دانشگاه افتتاح شد.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی علوم دریایی خرمشهر افتتاح شد

محمد زاکری مدیر پژوهشی دانشگاه علوم و فنون دریایی و دبیر اجرایی این نمایشگاه هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارائه دستاوردهای علمی و پژوهشی از سطوح دانشجویی تا تولید علم و دانش بیان کرد و گفت: در بخش اول این نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی در سطح دانشجویی دانشکده ها و انجمن های علمی و بخش دوم مربوط به دانشگاه و مدیریت پژوهشی است همچنین در بخش نشریات دانشگاه فعالیت ها و مطالعات علمی که در مجامع بین المللی و مجامع رسمی به چاپ رسیده در معرض دید قرار گرفته است.

وی گفت: بخش سوم نمایشگاه مذکور مربوط به فناوری و تولید محصولات شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان و مرکز رشد علم و فناوری دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر می باشد که شامل پنج شرکت فناور و دانش بنیان است که محصولات خود را در غرفه های مختلف ارائه کرده اند.

زاکری افزود: همچنین این نمایشگاه چهار غرفه انجمن محیط زیست، شیلات، مهندسی، اقتصاد و زیست دریا ، چهار غرفه دانش بنیان و سه غرفه دانشگاهی دارد.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری علوم دریایی خرمشهر از تاریخ 24 تا 28 آذر ماه از ساعت 9 تا 16 در دانشکده اقتصاد مدیریت دریا برای بازدید عموم دایر است.

از 24 تا 30 آذر هفته پژوهش نامگذاری شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار