تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۱۷۵۳۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
باند 7 نفره سارقان به عنف در اهواز منهدم شد
فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: اعضای باند هفت نفره سارقان به عنف با 15 فقره سرقت و یک فقره آدم ربایی در شهرستان اهواز دستگیر شدند.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده شامگاه شنبه در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف و یک فقره آدم ربایی در شهرستان اهواز، دستورات ویژه جهت شناسایی و دستگیری سارقان به پلیس آگاهی استان ابلاغ شد.

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی با اقدامات تخصصی پنج نفر از اعضای باند سارقان به عنف را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی چند عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سردار عباس زاده تصریح کرد: باتوجه به متواری بودن سرکرده های باند که یک مرد و یک زن بودند اقدامات اطلاعاتی گسترده ای صورت گرفت که در نتیجه پس از شناسایی محل اختفاء آنان با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی این دو نفر نیز دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در این رابطه 2 دستگاه خودرو توقیف شده، گفت: سارقان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به 15 فقره سرقت به عنف و یک فقره آدم ربایی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه متهمان توسط مالباختگان شناسایی شدند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
:
:
:
آخرین اخبار