تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۱۷۵۳۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:
خرمشهر موزه بکر دوران دفاع مقدس است
سردار علیپور گفت: خرمشهر موزه بکر و یادگار ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس است که تا تاریخ هست، ذکر رشادت مردمانش نیز خواهد بود.

سردار«محمد علیپور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان در حاشیه جلسه رسیدگی به مشکلات مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر، اظهار داشت: خرمشهر موزه بکر و یادگار ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس است که تا تاریخ هست، ذکر رشادت مردمانش نیز خواهد بود.

وی افزود: اولین موزه دفاع مقدس کشور در خرمشهر مهمترین گزینه برای گردشگران داخلی و خارجی است و آمار بازدید کنندگان در این مرکز نشان از آن دارد که مسئولیت ما در قبال این فضای ارزشی بیشتر از پیش خواهد بود.

سردار علیپور تصریح کرد: در نشست امروز نیز همچون گذشته به تجزیه و تحلیل مشکلات این مرکز پرداختیم تا بتوانیم ضمن انجام امور مهندسی و فیزیکی مناسب تر برای موزه دفاع مقدس خرمشهر بتوانیم نسبت به تغییر مناسب محتوایی و فضای موزه آرایی این یادگار گرانبهای دوران دفاع مقدس اهتمام بورزیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان گفت: چند ماموریت ویژه را برای مدیریت و کارکنان تلاشگر این مرکز لحاظ کردیم تا در کنار ارائه خدمات بهتر به بازدید کنندگان داخلی و خارجی بتوانند در بحث تاریخ شفاهی مردم و رزمندگان این شهر و ارائه خدمات فرهنگی بیشتر به کاروان‌های دانش آموزی و ... تدابیر ویژه ای را لحاظ کنند و اداره کل نیز با تمام ظرفیت از این طرح ها پشتیبانی و حمایت خواهد کرد.

در پایان این نشست ؛ مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر ضمن اعلام نیازمندی ها و پیشنهادات مدنظر، گزارشی از فعالیت های اخیر این مرکز ارائه داد.  
مرجع / دفاع پرس
:
:
:
آخرین اخبار