تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۱۷۵۴۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اتحادیه لوازم خانگی اهواز:
بازار لوازم خانگی اهواز در وضعیت انتظار است
رئیس اتحادیه لوازم خانگی اهواز گفت: وضعیت بازار لوازم خانگی در حال انتظار است و علی‌رغم تبلیغات زیاد مبنی بر اینکه لوازم خانگی ارزان‌تر و گران‌تر می‌شود اما مردم تاکنون منتظر هستند.

سعید گمراوی صبح امروز اظهار کرد: وضعیت بازار لوازم خانگی در حال انتظار است و علی‌رغم تبلیغات زیاد مبنی بر اینکه لوازم خانگی ارزان‌تر و گران‌تر می‌شود اما مردم تاکنون منتظر هستند و خریدی انجام نمی‌دهند.

وی بیان کرد: چند روزی است که تولیدکنندگان و واردکنندگان لوازم خانگی از دادن جنس به فروشگاه‌ها خودداری کرده‌اند و احتمالاً این موضوع برای ارزان شدن قیمت‌ها است.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی اهواز با بیان اینکه لوازم خانگی تولید داخلی به صورت مرحله‌ای تا 70 درصد محصولات خود را گران‌تر کردند، گفت: دولت تقریباً واردات لوازم خانگی خارجی را به صورت نصف و نیمه ممنوع کرده و قیمت این کالاها معمولاً تحت تأثیر قیمت ارز است. البته در وضعیت فعلی واردات کولر خارجی هم ممنوع است.

وی با بیان اینکه حتی کولرهای داخلی هم خارجی هستند و فقط به اسم تولید داخل به مشتریان می‌فروشند، افزود: به نظر بنده وضعیت بازار روز به روز به دلیل رکود موجود ارزان‌تر می‌شود. البته اگر نرخ ارز روند نزولی داشته باشد کالاهای خانگی از وضعیت فعلی هم ارزان‌تر می‌شوند و به نظر بنده مردم برای خرید کالاهای خانگی عجله نکنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار