تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۱۷۵۴۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دومین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی خوزستان برگزار می‌شود
دومین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی خوزستان به مناسبت چهلیمن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. 

احسان حاجی‌نجف، مسوول برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی استان اظهاکرد: این نمایشگاه در متراژ 2700 متر و 50 غرفه و با حضور شرکت ها و ادارات  از جمله منطقه آزاد اروند، شهرداری اهواز ، فولاد خوزستان و باشگاه های خصوصی ورزشی از استان‌های مختلف از جمله تهران، اصفهان، فارس و خوزستان و تعدادی از هیات  های ورزشی استان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: ارائه البسه و تجهیزات ورزشی و بررسی کارکرد ورزش و اقتصاد، نقش بخش خصوصی و دولتی در توسعه ورزش و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در ورزش از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه هستند.

مسوول برگزاری این نماشگاه با بیان این‌‌که سال گذشته نمایشگاه با استقبال بالای مردم و علاقه‌مندان مواجه بود نیز گفت:  ارائه آخرین دستاوردها و فناوری‌های حوزه ورزش و تجهیزات ورزشی، توسعه ورزش‌های پایه و ورزش مدارس، آشنایی با پیشرفت‌های حوزه تجهیزات ورزشی، ایجاد فضای رقابتی و ارتقای کیفی تولیدات و تجهیزات ورزشی از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه محسوب می‌شوند.

وی در پایان عنوان کرد: دومین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی از بیست و هشتم آذر تا یکم دی‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان  برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند از ساعت 17 تا 22 به محل نمایشگاه مراجعه کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار