تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۱۷۵۴۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در آستانه شب یلدا
نظارت بر واحدهای عرضه آجیل و میوه در آبادان تشدید شد
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان از تشدید نظارت بر بازار میوه ، تره بار همچنین آجیل و خشکبار در این شهرستان در آستانه شب یلدا خبر داد و گفت: پنج گروه بازرسی و نظارت در این راستا در آبادان فعال شده است.

رشید پورنعمتی دوشنبه اظهار داشت:طرح نظارت بر بازار ویژه شب یلدا برای کالاهای پرمصرف با حضور بازرسان اتاق اصناف ، اتحادیه‌ها و گشت‌های مشترک به همراه تعزیرات آغاز شده است.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن شب یلدا و خرید آجیل ، خشکبار ،‌ شیرینی و‌ میوه از سوی خانواده ها طرح نظارتی به منظور کنترل قیت این محصولات به اجرا در آمده است.

پورنعمتی افزود:طرح نظارتی شب یلدا از تاریخ 26 تا 30 آذر به مدت پنج روز در آبادان به اجرا گذاشته می‌شود و شهروندان می توانند هر گونه تخلف را به سامانه 124 اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان اطلاع دهند.

وی به توزیع 30 تن گوشت و سه تن مرغ منجمد به منظور کنترل قیمت این نوع مواد غذایی پر مصرف در بازار اشاره کرد و بیان داشت:توزیع گوشت و مرغ در تعادل قیمت ها و کاهش قیمت گوشت در بازار بسیار موثر است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان از اختصاص سهمیه گوشت و مرغ منجد برای شهرهای اروندکنار و چوئبده اشاره کرد و افزود:قیمت هر کیلوگرم گوشت منجمد بین 285 و 295 هزار ریال و مرغ منجمد نیز 89 هزار ریال در نظر گرفته شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار