تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۱۷۵۴۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس اداره ورزش و جوانان خبرداد:
ماهشهر صاحب ورزشگاه 15 هزار نفری می‌‌شود
رییس اداره ورزش و جوانان ماهشهر با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ساخت یک ورزشگاه 15 هزار نفری در این شهرستان، گفت: تاکنون چنین ورزشگاهی با این گنجایش در شهرستان نداشته‌ایم و در حال پیگری برای جانمایی این ورزشگاه هستیم. 

قادر شریفی در خصوص اتمام پروژه‌های ورزشی در شهرستان ماهشهر، اظهارکرد: اگر دو هزار پروژه موجود در شهرستان امسال به اتمام برسند، تحول خوبی در ورزش ماهشهر شاهد خواهیم بود. شرکت‌ها و نهادهای دولتی نیز علی‌رغم محدودیت‌هایی که دارند، در حد معقول نیز به ما کمک می‌کنند ولی متاسفانه اداره ورزش و جوانان ماهشهر به دلیل سرانه کم با کمبود امکانات مواجه است. 

وی با بیان این‌که رشته‌های فوتبال، فوتسال، رزمی، والیبال، شنا، هندبال و بسکتبال در ماهشهر با استقبال  خوبی از سوی مردم  و علاقه‌مندان همراه است، گفت: در این چند  رشته فعال هستیم. همچینن سال گذشته آمار بیمه شدگان ورزشی شهرشتان، 38 هزار نفر بود که امسال به 40 هزار نفر خواهد رسید.

رییس اداره ورزش و جوانان ماهشهر درباره اقدامات آینده برای ورزش این شهرستان نیز عنوان کرد: اولویت ما این است که پروژه‌های ورزشی را در شهرستان پیگیری کنیم و نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم داشته باشیم. 

وی همچنین با اعلام خبر ساخت یک ورزشگاه 15 هزار نفری در شهرستان ماهشهر، گفت: در حال پیگری برای جانمایی یک ورزشگاه 15 هزار نفری در بندرماهشهر هستیم. تاکنون چنین ورزشگاهی با این گنجایش در شهرستان ندشته‌ایم و ان‌شاءالله جلسات مربوط به ساخت این ورزشگاه نیز در فرمانداری برگزار می‌شود.

شریفی در خصوص ورزش بانوان ماهشهر نیز خاطرنشان‌کرد: نگاه ویژه‌ای به ورزش بانوان داریم و توسعه ورزش در این بخش نیز برای ما مهم است. قصد داریم هفته‌های آینده با دعوت از خانم افشین، مسوول امور بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان، جلسه‌ای تشکیل ‌دهیم تا در بخش بانوان هم فعال شویم. دو سه اماکن ورزشی را نیز در اختیار بانوان قرار می‌دهیم تا آن‌ها هم بتوانند فعالیت کنند.

وی از آمادگی این شهرستان برای میزبانی از مسابقات بین‌المللی خبر داد و گفت: در این زمینه مشورت با فرماندار و نماینده شهرستان خیلی مهم است و اگر میزبانی بگیریم باید هیات‌ها هم به ما کمک کنند، نه این‌که تنها خود ما هزینه کنیم. من انتظار دارم هیات‌های استانی به هیات‌های شهرستانی کمک کنند و اگر ما میزبانی را بگیریم، قطعا تهران امتیازاتی هم به هیات‌های استان خواهد داد.

رییس اداره ورزش و جوانان ماهشهر همچنین درباره نتایج ضعیف تیم شهرداری ماهشهر در لیگ یک فوتبال کشور، عنوان کرد: به دلیل این‌که تیم متعلق به شهرداری است، من خیلی به این جریان‌ها ورود نمی‌کنم. قطعا مسوولان باشگاه برنامه‌های خودشان را دارند و اگر در نیم‌فصل دوم بتوانند دو سه بازیکن به تیم تزریق کنند، شرایط بهتر می‌شود.

وی در پایان گفت: من از تمام کسانی که به من اعتماد کردند، قدردانی می‌کنم و جا دارد از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، فرماندار و نماینده ماهشهر در مجلس شورای اسلامی نیز تشکر کنم. ما در خدمت تمام ورزشکاران شهرستان هستیم و ان‌شاءالله بتوانیم ورزش ماهشهر را متحول کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار