تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲
کد خبر: ۱۷۵۴۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توقیف اتوبوس حامل محموله کالای قاچاق در پل زال
فرمانده انتظامی خوزستان با اعلام توقيف یک دستگاه اتوبوس، از کشف محموله کالای قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد ريال در شهرستان اندیمشک خبر داد.

سردار حیدر عباس‌زاده اظهار کرد: با توجه به نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام "حمایت از کالای ایرانی" و در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پديده شوم قاچاق، ماموران ایست و بازرسی پل زال اندیمشک با کنترل خودروهای عبوری، موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه اتوبوس مسافربری حامل بار قاچاق در محور اندیمشک – خرم‌آباد شدند.

وی افزود: در بازرسی از قسمت‌های مختلف اتوبوس توقیفی، انواع کالای قاچاق از قبیل کولرگازی، ماشین ظرفشویی، لوازم موتورسیکلت، لپ‌تاپ و ظروف سرامیکی فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف و ضبط شد.

عباس‌زاده تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد کرده‌اند. 

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: در این عملیات یک قاچاقچی دستگیر و به همراه کالاهای قاچاق مکشوفه پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائی شد.

وی در پايان با بيان اينکه عملکرد قاچاقچيان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می‌دهد، خاطرنشان کرد: تلاش پليس جهت مبارزه با اخلالگران اقتصادی کماکان ادامه دارد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار