تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸
کد خبر: ۱۷۵۴۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشاور اقتصادی استاندار خوزستان:
حق مناطق جنگی فرهنگیان غیرکارشناسی انجام شده است
مشاور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: اعمال حق 25 درصدی مناطق جنگی فرهنگیان غیرکارشناسی انجام شده است.

عبدالرسول ممتازان روز دوشنبه در شورای آموزش وپرورش خوزستان در سرسرای استانداری بیان کرد: طبق قانون محدودیت مناطق عملیاتی در دفاع مقدس باید شناسایی و فرهنگیان این مناطق از این سهم برخوردار شوند.

وی گفت: نباید جدا کردن شهرستان کارون و باوی از اهواز باعث محروم شدن فرهنگیان این مناطق از این امتیاز شود.

وی افزود: باید شرایط دراین 2 شهرستان به گونه ای باید که نیروی کار رغبت فعالیت دراین شهرستان را داشته باشد و خواستار انتقال به اهواز نباشد.

مدیرکل آموزش وپرورش خوزستان نیز بیان کرد: فرهنگیان مناطقی مثل شهرستان کارون و باوی در زمینه شامل نشدن حق مناطق جنگی گلایه دارند که با وجود درگیر بودن در دوران جنگ حق مناطق جنگی به آنها تعلق نگرفته و باید دراین سهمیه بندی بازنگری شود.

محمد تقی زاده افزود: از ستاد کل نیروهای مسلح کشور و سازمان برنامه وبودجه خواستاریم برای این 2 شهرستان نیز سهمیه حق مناطق جنگی را اعمال کنند.

رییس آموزش وپرورش شهرستان کارون نیز در این نشست بیان کرد: این شهرستان 37 هزار دانش آموز، 172 مدرسه و یک هزار و700 نیروی فرهنگی دارد و با این جمعیت دانش آموزی لازم است برای کیفیت بخشی به مدارس این منطقه توجه بیشتری شود.

محمد باقلایی ادامه داد: برخی مدارس دراین شهرستان 50 کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارند و ادامه تحصیل را برای دانش آموزان مشکل کرده است.

وی گفت: به ساخت مدارس شبانه روزی و هنرستان دخترانه دراین شهرستان نیاز داریم.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار