تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶
کد خبر: ۱۷۵۴۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس شورای اسلامی شهر آبادان تاکید کرد:
لزوم حمایت از هنرمندان آبادان از سوی سازمان منطقه آزاد اروند
رئیس شورای اسلامی شهر آبادان بر لزوم حمایت سازمان منطقه آزاد اروند از هنرمندان شهر تاکید کرد.

عبدالله کعبی در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی آبادان در محل سرسرای اجتماعات این شورا گفت: به منظور حمایت از هنرمندان باید این مسئله در شورای اداری منطقه آزاد اروند مطرح و برای آن برنامه ریزی و هدفگذاری درست و مشخصی انجام شود.

وی با بیان اینکه اهتمام تمامی دستگاه های متولی در امر فرهنگ و هنر مایه خرسندی است، افزود: در حال حاضر تعاملات خوبی میان دستگاه های متولی امر فرهنگ و هنر با شهرداری و شورا انجام می شود که انتظار می رود این تعاملات گسترده تر و جدی تر شود.

وی با اشاره به ترکیب هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند و چینش معاونان و مدیران در این سازمان اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد اروند نیز همچون شهرداری وارث بسیاری از کارهای است که در طول سال ها انجام نشد و امروز کارهای انباشته شده زیادی گریبان گیر این سازمان شده که باید جوابگو باشد.

کعبی با ابراز امیدواری از اینکه تعاملات میان سازمان منطقه آزاد اروند و شهرداری و شورا بیشتر شود، تصریح کرد: از مدیران سازمان منطقه آزاد اروند می خواهیم تا در روند انجام برنامه هایی با قابلیت اجرایی در عرصه فرهنگ و هنر، از هنرمندان بومی بسیار توانمند شهر که تعدادشان هم کم نیست، استفاده کنند این هنرمندان به لحاظ مالی نیاز به حمایت و کمک دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان با اعلام موافقت اعضای شورای شهر با اجرای طرح گذر فرهنگی البته با مشخص شدن برخی مسائل پیرامونی از جمله رده های سنی دربرگیرنده با توجه به بافت و پیشینه شهر و دیگر موارد یادآور شد: از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد اروند می خواهیم تا با توجه به شرایط بسیار بد شهرداری آبادان در بحث مالی، بار بیشتری را بر این مجموعه تحمیل نکنیم و در روند اجرای طرح گذر فرهنگی از تمامی دستگاه های متولی امر فرهنگ و هنر کمک بگیرند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار