تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶
کد خبر: ۱۷۵۴۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مه‌غلیظ، لغو پروازها و سرگردانی مسافران در فرودگاه اهواز
مه شدید علاوه بر اینکه هوای خوزستان را زمستانی کرد، سبب شد تا برخی پروازهای فرودگاه بین‌المللی اهواز نیز باطل‌شده یا با تأخیرهای چندساعته انجام شود.

بروز پدیده مه از دو روز گذشته در اهواز و برخی دیگر از شهرهای استان خوزستان پدیده قالب جوی بوده است.

مه شدید علاوه بر اینکه هوای خوزستان را زمستانی کرد، سبب شد تا برخی پروازهای فرودگاه بین‌المللی اهواز نیز باطل‌شده یا با تأخیرهای چندساعته انجام شود.

امروز خبرنگار ما با حضور در فرودگاه بین‌المللی اهواز شاهد ازدحام و سرگردانی برخی از مسافران بود.

برخی از مسافران از عدم اطلاع‌رسانی تأخیر پروازهای خروجی از فرودگاه گلایه داشتند و می‌گفتند مسئولان فرودگاه به‌راحتی با توجه به وضعیت جوی می‌توانند تأخیر پروازهای خروجی را پیش‌بینی کنند اما باوجوداینکه به‌صورت شفاهی به ما می‌گفتند احتمال تأخیر وجود دارد، سایت فرودگاه همچنان پروازها را به‌موقع نشان می‌داد.

یک مسافر خانم که عازم مشهد مقدس بود گفت: ما در لحظه آخر در سایت فرودگاه‌ها مشاهده کردیم که پرواز به‌موقع انجام می‌شود اما هنگام ورود به فرودگاه متوجه شدیم که پرواز ما حداقل با 3 ساعت تأخیر انجام خواهد شد.

نشستن پروازهای ورودی از شب گذشته به دلیل مه شدید و کاهش سطح دید دلیل اصلی بروز بی‌نظمی و سرگردانی مسافران در فرودگاه بین‌المللی اهواز بوده است.

برخی از مسافران با مشاهده خبرنگار ما بیان می‌کردند وقوع مه شدید اجازه نشستن پروازها را نداده است اما مسئولان شرکت‌های هواپیمایی و فرودگاه اهواز می‌توانستند با اعلام به‌موقع تأخیر و پیش‌بینی شرایط پیش‌آمده از مشکلات مردم بکاهند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار