تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۱۷۵۵۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس کمیته امداد امام خمینی خرمشهر خبر داد:
اعطای بسته های تشویقی برای جذب مددجویان کمیته امداد خرمشهر به کار
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خرمشهر گفت: بسته های تشویقی اعم از پرداخت سهم بیمه و اعطای تسهیلات به کارفرمایانی که مددجویانی تحت پوشش را جذب کنند اعطا می شود.

علی ناصر زاده اظهار کرد: با هدف افزایش سرانه اشتغال مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، طرحی تحت عنوان بسته های تشویقی برای کارفرمایان دو سال است که در سطح کشور اجرا می شود.

وی افزود:  در قالب این طرح به هر کارفرمایی که اقدام به جذب مددجویان تحت پوشش کمیته امداد کند مزایایی همچون پرداخت وام ۲۰ میلیونی و پرداخت سهم بیمه کارفرما و یا به صورت ترکیبی از هر دو مورد به ازای هر فرد به مدت دوسال در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خرمشهر به امتیازات در نظر گرفته شده برای بهره گیری از این بسته های تشویقی امسال نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: سال گذشته امتیاز سهم بیمه کارفرما و در سال دوم از اجرای طرح به ۵۰ درصد کاهش یافت در صورتی که برای امسال تمام سهمه بیمه کارفرما برای هر دو سال به صورت کامل از طرف کمیته امداد پرداخت خواهد شد.

وی همچنین از تعریف نقش موسسات کاریابی در این طرح نیز خبر داد و اظهار کرد: در قالب این طرح پیش بینی شده است که به هر موسسه کاریابی که  به جذب مددجویان تحت پوشش کمیته امداد به بازار کار کمک کند، به ازای هر فرد از ۲۰۰ هزارتومان تا سقف یک میلیون تومان با توجه به درآمد هر مددجو در پی به کارگیری، هزینه ای ازسوی کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان تشویق پرداخت شود.

ناصرزاده با یادآور شدن اینکه سال گذشته ۳۴ مددجو در قالب این طرح در خرمشهر به کارگیری شده اند، افزود: از این تعداد ۲۶ نفر زن و هشت نفر مرد بوده اند .

وی آمار هشت ماهه امسال را پایین اعلام کرد و ادامه داد: امسال با نصب بنر در شهرک صنعتی خرمشهر و دیگر روش های اطلاع رسانی در راستای معرفی بیشتر این طرح و افزایش میزان استقبال کارفرمایان تلاش شده است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار