تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۱۷۵۵۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ثبت ٤٥٠ باشگاه کتاب‌خوانی در خوزستان
دبیر جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی استان خوزستان از ثبت ٤٥٠ باشگاه کتاب‌خوانی در سومین دوره از جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی در خوزستان خبر داد
دبیر جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی استان خوزستان از ثبت ٤٥٠ باشگاه کتاب‌خوانی در سومین دوره از جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی در خوزستان خبر داد. 

فریبا حیدرپور با اعلام این مطلب گفت: تاسیس این باشگاه فرهنگ مشارکت در کارگروهی، افزایش سرانه مطالعه کودک و نوجوان، مهارت قدرت تحلیل و تفکر انتقادی در قشر کودکان، آشنایی بچه‌ها با محیط های مرتبط با کتاب هم چون کتاب‌فروشی، کتابخانه و تبدیل فضاهای عمومی موجود به فضاهای مناسب برای مطالعه فردی و گروهی توسعه و گسترش می‌دهد. 
  
وی افزود: با توجه به استقبال از ثبت باشگاه‌ها در سراسر کشور زمان ثبت نام امسال از مهرماه تا ١٤ آذرماه تمدیدشد. 
  
حیدرپور استقبال شهر‌های خوزستان را از باشگاه‌های کتاب‌خوانی مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: اتفاق خوبی که در استان افتاد، مشارکت و حضور بیشتر شهر‌های خوزستان در ثبت باشگاه‌ها بود و این تعداد باشگاه، در ١٨ شهر به ثبت رسید که در مقایسه با سال گذشته که تنها دو شهر رامهرمز و دزفول شرکت کرده بودند این آمار رشد چشمگیری داشته است. 
  
دبیر جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی استان ابراز امیدواری کرد: با استمرار و تداوم کار باشگاه‌ها این تعداد باشگاه درخوزستان تا سال آینده افزایش چشمگیری خواهد داشت. 
  
وی با اشاره به کمیته داوری در سومین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی اظهار داشت: با وجود حجم بالای آثار ارسال شده به دبیرخانه مرکزی جام باشگاه‌ها در تهران،  دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی وزارت فرهنگ و  ارشاد اسلامی، امسال برای اولین بار کمیته داوری آثار را به استان‌ها اختصاص داد تا پس از داوری اولیه در پایان، ١٢ اثر از کل بخش‌ها از هر استان به بخش اصلی جشنواره جام باشگاه‌های کشور راه یابند. 
  
وی مهلت ارسال آثار به دبیرخانه استانی جام باشگاه‌های کتاب خوانی خوزستان را تا ٣٠ دی ماه و دبیرخانه مرکزی را تا ١٥بهمن ماه اعلام کرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار