تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۱۷۵۵۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قدردانی عضو سازمان جهانی اسکان بشر از خدمات رسانی بانک شهر به کلان شهرهای ایران


قدردانی عضو سازمان جهانی اسکان بشر از خدمات رسانی بانک شهر به کلان شهرهای ایران

عضو ستاد اسکان بشر سازمان ملل متحد با اشاره به رشد جمعیت در کلان شهرهای جهان،گفت:در حال حاضر چگونگی افزایش تامین مالی شهرداری ها برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان حائز اهمیت است.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر ، ژان دو پلسیس" Jean Du Plesiss " با تاکید بر نقش بانک شهر در حمایت از شهرداری ها و کمک به توسعه خدمات رسانی به شهروندان،گفت:این حمایت ها در شرایط کنونی شایسته قدردانی است.
عضو ستاد اسکان بشر سازمان ملل متحد با بیان اینکه امروز دیگر کلان شهرها نمی توانند با استفاده از روش های سنتی شهرها را مدیریت کنند،افزود: برخورداری از خدمات مناسب در کلانشهرها خواست شهروندان است.
ژان دو پلسیس با اشاره به همکاری گسترده بانک شهر با مدیریت شهری کلان شهرها ایران،افزود:خوشبختانه این همکاری باعث توسعه فرهنگی و اجتماعی شهرها و افزایش خدمات رسانی مناسب به شهروندان شده است.
وی با تاکید بر اینکه فقر شهری از مشکلاتی است که شهروندان کلان شهرها با آن دست و پنجه نرم می کنند،افزود:در راستای تعاملات گسترده مدیریت شهرها با حامیان مالی قوی و زمینه سازی مناسب برای سرمایه گذاری بخش خصوصی ، قطعا شاهد توسعه بیش از پیش شهرها خواهیم بود.
:
:
:
آخرین اخبار