تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۱۷۵۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعتراض کاندیدای دزفول به شایعه پراکنی‌ وتخریب
کاندیدای دور دوم انتخابات دزفول گفت: آنهایی که امروز دست به شایعه‌سازی می‌زنند تنها دزفول را نشانه گرفته‌اند.

محمد‌علی قاسمی صبح امروز در مسجد شهید توتونچی اظهار داشت: در شرایط کنونی باید جامعه در فضایی آرام برای تصمیم‌گیری حساس برنامه‌ریزی کند و شایعه‌سازی تنها آینده شهر را نشانه‌گرفته است.

وی با اشاره به تخریب‌ها و شایعات صورت گرفته در خصوص خود اعلام کرد: آنهایی که دست به شایعه پراکنی می‌زنند، دزفول را مورد هدف خود قرار داده و بایستی در آخرت پاسخگوی خدا و مردم فهیم دزفول باشند.

قاسمی با اشاره به اینکه مردم باید در انتخابات مشارکت فعال داشته باشند، تأکید کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی برای تعیین آینده و سرنوشت شهرستان خود الزامیست.

این کاندیدای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: در شرایط کنونی کشور به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نیاز دارد و در این باره باید تلاش فعالانه داشته باشیم.

قاسمی تأکید کرد: مردم در انتخاب خود دقت کنند و در این باره بکوشند تا اصلاح را راهی مجلس شورای اسلامی کنند.

وی گفت: طرفداران کاندیداها بایستی اخلاق انتخاباتی و رعایت قانون را سر لوحه قرار داده و خدای ناکرده تخریب یکدیگر بپذیرند، در صورت مشاهده تخلف بدون برخورد و با آرامش مراتب را به مسئولین ذیصلاح گزارش دهند.

به گزارش فارس، وی خاطر نشان کرد: دفاتر تبلیغاتی مردمی بیشتری در سطح شهرستان آماده شده تا اطلاع‌رسانی دقیق و راحت‌تری برای مردم مهیا شود.

:
:
:
آخرین اخبار