تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۱۷۵۶۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وزیر صنعت باید برای گران کردن خودرو استیضاح شود
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: اگر نمایندگان مجلس واقعا نماینده ملت در خانه ملت باشند، استیضاح رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت را باید در برنامه قرار دهند.

روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت، حسین مقصودی در گفت‌وگو با «انتخاب»، اظهار داشت: دلیل اول انتصاب غیرعقلانی و غیرفنی داماد روحانی به عنوان معاون وزیر که با این سن و سال کم و فضای جامعه، به صلاح کشور نبود و باعث بی‌اعتمادی بیشتر مردم شد.

مقصودی اضافه کرد: دلیل دوم، افزایش بیش از حد و خارج از تصور قیمت خودرو که توسط ایشان اعلام شد و ناخواسته و ناآگاهانه شریک دلالان شدند. آن هم در شرایط فعلی کاهش ارز.

نماینده سبزوار در مجلس تصریح کرد: این دو مورد نشانه عدم شایستگی رحمانی برای حضور در جایگاه وزارت صمت است.

همچنین رضا انصاری، از اعضای کمیسیون صنایع مجلس اعلام کرد: به زودی ۳ وزیر صنعت، اقتصاد و تعاون را به فراکسیون امید فرا می‌خوانیم تا درباره انتصابات اخیرشان توضیح دهند.

انصاری درباره انتصاب داماد رئیس‌جمهور به عنوان معاون وزیر صنعت و رئیس سازمان زمین‌شناسی گفت: انتصاباتی که رسانه‌ای شد و مربوط به وزارت صنعت، معدن و تجارت بود، انتصاباتی نبود که کمیسیون و معادن انتظار داشت.

انصاری درباره حکم اخیر داماد رئیس‌جمهور، تصریح کرد: در مورد سازمان زمین‌شناسی کشور، به اعتقاد من، انتصابی که انجام شد، نوعی دهن‌کجی به بدنه تخصصی حوزه زمین‌شناسی کشور بود. کشور ما نیروهای متخصص فراوان به خصوص جوان در اختیار دارد.
:
:
:
آخرین اخبار