تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳
کد خبر: ۱۷۵۷۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار خوزستان:
دولت نگاه ویژه ای به توسعه زیرساخت های ورزشی خوزستان دارد
دولت نگاه ویژه ای به توسعه زیرساخت های ورزشی خوزستان دارداستاندار خوزستان با اشاره به وجود استعدادهای فراوان در بخش ورزش این استان گفت: دولت نگاه ویژه ای به توسعه و تقویت زیرساخت های ورزشی خوزستان دارد.

غلامرضا شریعتی جمعه شب در آیین افتتاح پایگاه قهرمانی کشتی شهدای اندیمشک افزود: شهرستان اندیمشک در مسابقات آسیایی و بین المللی در رده های مختلف نوجوانان، جوانان و بزرگسالان عناوین خوبی کسب کرده است.

وی با بیان اینکه زیر ساخت های لازم برای شکوفایی استعدادهای اندیمشک با پیگیری مسئولان فراهم می شود، گفت: این شهرستان با اقدامات خوبی نظیر احداث پایگاه قهرمانی کشتی شهدای اندیمشک و خانه کشتی می تواند میزبان مسابقات آسیایی و جهانی باشد.

استاندار خوزستان افزود: مسابقات بین المللی زیرساخت هایی می خواهد که با توجه به سالن های در حال ساخت اندیمشک، این شرایط در حال فراهم شدن است‌.

وی با تقدیر از تلاش های مسئولان اندیمشک برای ایجاد زیرساخت ها در اندیمشک اظهار داشت: وجود پیشکسوتان در این سالن به ما انگیزه ویژه ای می دهد که برای نسل های آینده کار کنیم.

چندین طرح مختلف در بخش های افتصادی، اشتغال و تفریحی عصر جمعه در آئینی با حضور استاندار خوزستان و مسئولان اندیمشک افتتاح یا کلنگ زنی شد.

عملیات اجرایی واحد تولیدی فرو آلیاژ(فروسیلیکو منگنز و فرو منگنز) و فاز دوم کنسانتره سنگ آهن(شرکت پانیا پرتو کهربا) با اعتبار 2 هزار میلیارد ریال در این آیین آغاز شد.

این طرح ها 400 نفر اشتغال مستقیم و یکهزار و 500 اشتغال غیر مستقیم ایجاد می کنند.

بهره برداری از واحد سردخانه، صادرات و بسته بندی صیفی جات تازه در شهرک صنعتی شماره 2 اندیمشک با 25 میلیارد ریال اعتبار از دیگر برنامه های استاندار خوزستان در سفر اندیمشک بود که با بهره برداری از آن برای 12 نفر اشتغال مستقیم دائم و برای بیش از 200 نفر اشتغال مستقیم فصلی ایجاد شد.

افتتاح مجتمع فرهنگی بهشت زهرا با زیربنای 550 مترمربع و افتتاح پایگاه قهرمانی کشتی شهدای شهرستان اندیمشک از دیگر برنامه هایی بود که با حضور استاندار خوزستان انجام شد.

عملیات اجرایی پارک جنگلی یکهزار هکتاری کوثر اندیمشک با هدف توسعه فضای تفریحی و کاهش تبعات ریزگردها نیز در سفر استاندار خوزستان آغاز شد.

شریعتی پیش از این نیز در آیین آغاز عملیات اجرایی 2 طرح خدماتی رفاهی و هفته فرهنگی شوش حضور پیدا کرد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار